De Tudor op jouw MN bevalt me super!
Thanks nog
Van de week toevallig nog even langs geweest bij de AD voor de bb36 of 41 met silver dial.
Ze gaven aan deze pas rond oktober te verwachten.
Is iemand hier ze al tegen gekomen in nld?
Gewoon op voorraad bij Gassan. Zowel blauw als zwart 58. GMT lag er ook…(hoofdkantoor Uilenburg)
Oogt lekker fris deze!
Die is echt vet.
Jheaaa prachtig .
Inderdaad fris en beter dan ik van tevoren had gedacht, maar vond m’n zwarte nog steeds de beste uitvoering
Vond vooral de ruimte tussen de minute-track en de rehaut vrij groot lijken, volgens mij is dat bij de Panda Chrono ook zo…
Dit is de 36 of niet? Staat super!
Die is gaaf zeg
Moet ik toch weer voor een 36mm gaan
Yes is de 36! Weet niet of ze de 41 ook hadden…
Ik heb ook de BB58 weer even geprobeerd en hij wordt steeds moeilijker te weerstaan…
Staat je ook erg goed! Tussen welke horloges twijfel je nog?
Enige waarom ik m’n BB58 ooit weg zou doen is als er een nog toffere BB58 uitkomt.
Of Submariner uiteraard.
Het is en blijft een van mijn favorieten. Wat een knaller.
Heb de 58 nu twee jaar en draag deze bijna dagelijks en ben ook zeker nog niet van plan deze weg te doen .
Bedankt en eens!
Haha eigenlijk ben ik heel tevreden met de collectie en staat er niet/niks echt meer op de lijst, maar deze blijft maar op de deur kloppen…
Hij is zo goed!
@pasd Misschien moet ik 't ook maar gewoon doen, ik probeer 'm nog buiten de deur te houden door te zeggen dat de 36 en 58 zoveel op elkaar lijken, maar dat is meer een slecht excuus
Fantastisch horloge inderdaad
Haha , tja echt wel verschillend maar beide mooie horloges.
Iemand de ceramic al mogen bepotelen? Krijg em volgende week binnen en ben wel benieuwd.