Tudor Only deel IV

Vanuit moreel oogpunt wel, ik ben een 3 piece guy. Aantal horloges telt nu vijf ( Archimede, Sarb017 en een Squale). Maar vind de 58 wel heel cool.

Ik ga morgen even tossen denk ik :joy:

2 likes

lijkt prima om de pols te liggen :ok_hand:t3:

1 like

Sarb en Squale eruit? :joy: :+1: Een blauwe BB58 en zwarte BB Chrono gaan goed samen toch? :smiley: Misschien alleen jammer dat de band hetzelfde is.

1 like

Daar heb ik ook al aan gedacht. Tadaa

13 likes

Italië gescoord ?? Gezien de achtergrond…

Principes zijn er om overboord te gooien. 5 piece kan ook prima :upside_down_face:

2 likes

Nee daar wou ik een explorer 2 scoren, maar die was helaas exhibition only :frowning:

1 like

Heeejjj deeltje vier alweer , dan ook nog maar een plaatje van een plaatje van een horloge :wink:

18 likes

6 likes

15 likes

War wordt de beoogde 3-piece?
Ik heb chrono en BB58 naast elkaar kan prima toch! En dan lekker naar een snowflake trio toewerken (BB36 erbij ofzo) :grin::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Cool! Van harte met deze dikke NA. :ok_hand:

1 like

De snowflake wijzers zijn het enige waar ik niet zo happig over ben :grimacing: Het is dat de rest zoveel goedmaakt dat ik ze voor lief neem :stuck_out_tongue:

1 like

Thnx Daf!

1 like

Mocht je toevallig in de buurt zijn dan kunnen we weer eens een bakkie doen en jouw Chrono naast mijn GMT leggen. :+1: :grinning:

1 like

17 likes

Gaan we zeker een keer doen :+1:

Nu wat meer foto’s.
Hij is wel lastig vast te leggen, of misschien kan ik niet fotograferen :wink:

16 likes

Zo tof. Ben een beetje bang voor de grootte gezien het perfecte formaat van de BB58.

Is deze inmiddels al een beetje beschikbaar of zijn dit rolex taferelen?

1 like

Prachtig hoor. :ok_hand:

3 likes

Drop ik er ook nog eentje tussen

13 likes