Tudor Only deel IV

Ze beginnen nu eindelijk te komen. Geen idee of ze net als Rolex hot zijn/worden.

1 like

Foto van Corbino op de achtergrond, maar hoort eigenlijk op de voorgrond, en stond afgedrukt op de voorpagina van FotografieMagazine Pf.
Tudor lijkt bijzaak, naar is feitelijk de aanleiding voor dit smaakvolle geheel.

6 likes

Jazeker,bij Coster gepast,maar heb hem niet mee naar huis genomen,vergeleken met de blauwe 58 die ik heb,vond ik het teveel een grijs muisje :roll_eyes:

1 like

Ik ben gek op grijs!

1 like

Dan moet je hem gelijk kopen!

1 like

Even de spaarvarkens van de kinderen in beheer nemen en wat lege flessen inleveren…

2 likes

Blijft een heeuurlijk horloge :smiling_face_with_three_hearts:
Wil der misschien een Tudor dateday 76213 naast kopen :eyes: mensen ervaringen met deze referentie?

8 likes

Zeker. Heb de 76213 met champagne wijzerplaat. Prijs kwaliteit technisch gezien een van de beste aankopen die je kunt doen wat mij betreft.

Wil je iets specifieks weten?

De 76213 met champagne plaat is exact de configuratie die mij waanzinnig lijkt. Moet het natuurlijk nog wel eens in het echt ompassen.

De vraag ging in principe over mensen hun persoonlijke ervaring met dit model ‘in de praktijk’ :slight_smile:

Super mooi horloge. Zit een goed uurwerk in en de afwerking is top. 18k gouden bezel met 18k (massieve) holle schakels, en een 18k gouden kroon.

Kwalitatief wat mij betreft vergelijkbaar met een 5 digit datejust.

1 like

En dat is dan wel weer lastig. :sweat_smile: Aangezien ze alleen in Hongkong nog worden verkocht.
Maar er zijn er genoeg van op het forum dus ongetwijfeld ben je wel ergens welkom om eens te passen. :+1:

9 likes

Klopt Patrick, daarvan was ik op de hoogte. Misschien dat iemand in de buurt van Utrecht/Nieuwegein woont met een 76213 :crazy_face:

2 likes

Deze alweer een dikke week onafgebroken om de pols.

Man man wat een heerlijk ding blijft het toch. Sommige horloges komen en gaan maar deze al sinds 2016 in bezit.

13 likes

Vandaag ff niet…

2 likes

11 likes

Die is ook mooi :wink: zoonlief @Seumpie2 is aan het upgraden :sweat_smile:

2 likes

16 likes

Durf het bijna niet uit te spreken, want de vorige keer dat ik iets vergelijkbaars zei, was die binnen een week weg, maarrrrrr, ik denk dus dat deze wel HEEL veel kans maakt een tijdje langer te blijven.
Staat je goed, errrug mooi (vind die combi van teinten rood en blauw ook zo mooi bij elkaar passen), goeie grootte, kortom een blijve :zipper_mouth_face: … denk ik dus :grin:

1 like

Sinds vrijdag nieuw: BB58

17 likes

Beauty! :ok_hand: