Zolang het maar zien en voelen van het horloge is . Tenzij je een gruwelijk lekker wijf bent
Zou het niet weten gewoon besteld dacht 500€ ofzo Inc sluiting
Ja logisch met die zilveren delen
€440,- voor een nato
Nieuwe bb58 boutique only. Mooi qua looks, jammer qua materiaal (brons).
S en schatte band en gesp bij elkaar ca 250.
Maar ik krijg een offerte
Zal delen met jullie
Begrijp ik
Hahaha, alleen in de nachten van zaterdag op zondag.
Rest vd week ben ik een verschrompeld oud mannetje…
Met een zilveren ring, euhh horloge om z’n zielige polsje
Hoi @Matics, super bedankt man.
Ik krijg steeds beter beeld.
Kun je nog wat meer foto’s van alleen de gesp maken? Mag ook via PB hoor.
Bovenkant en zijkant wil ik goed kunnen zien.
Ik weet dat ie ook van zilver is ,maar het moet wel mooi genoeg zijn.
Heb je het horloge al lang?
En hoe bevalt deze jou?
Hoi @HorlogeHalle, graag gedaan en geen enkel probleem.
Ik zal een paar fotootjes sturen via pb, let wel goede foto’s maken is niet echt mijn ding.
Ik heb het horloge nu een week in mijn bezit, zit nog in de “wittebroodsweken”. Te vroeg voor een gefundeerde mening, maar “so far so good”
Hahaha, ik heb hem ook nog niet zo lang.
En ik denk nu dat de wittebroodsweken gewoon blíj́ven komen, want mijn liefde neemt niet af.
Groeit zelfs.
Dacht even wat verkleuring te hebben, maar dat bleek een restje poetsmiddel te zijn.
Wat ik zo speciaal vind aan deze zilverling, is die opvallend andere weerspiegeling en die zachte glans…
Pffff, zoooo mooi!
Ik zie plotseling een groen bolletje rechtsboven aan…gespfoto’s
Alvast bedankt!!
Ja sorry hoor, Ik heb er 3en de andere 2 komen niet echt aan bod, maar dat komt omdat de nieuwe zilverling zo hard schijnt en niet van de pols kan…of zo
Maar euhhh
En als je dan de gang even inloopt…
Deze is wel echt fraai… Matcht het stiksel op de band nu met de lume op de laatste foto of ben ik aan het doordraaien?
Nou……. Het was eigenlijk niet echt mijn bedoeling om hem nu al aan te schaffen maar voor de prijs die ik betaald heb kon ik het niet laten. Ik mag meepraten hier en snap eindelijk waar jullie het al die tijd over hebben gehad

Hij schijnt zo fel dat ik de gordijnen dicht heb gedaan…
Hij is prachtig!
Haaahh, nee niet aan het doordraaien, hooguit vergeten dat foto’s onder heel veel condities en op heel veel verschillende kwaliteiten beeldschermpjes bekeken worden…
Die band heb ik door Ko laten maken, ik heb toen een lichtblauw stiksel gekozen. Dit horloge, de zilveramigo, bestond nog niet.
Louter toeval dat de lumen enigszins de kleur benaderd.
Op andere foto’s duidelijk beter te zien dat de 2 verschillen.
Neemt niet weg dat dit een zeer indrukwekkend geheel is en dan toch nog zo beschaafd.
Bonus foto verdiend nu: