Tudor Only deel IV

Is mss al ettelijke keren gevraagd geweest maar is er eigenlijk korting mogelijk bij een ad op de black bay?

Zal o.a. afhangen van welk model BB.

8 likes

De 58 blauw gaat niet lukken zeker. Het gaat tussen die en de heritage steel and gold 36 mm met champagne plaat. Die heeft alles wat ik wil behalve dat er eta inzit voor dat geld :fearful:. Dus ik weet het nog niet goed.

denk dat er met de S&G meer te onderhandelen valt als met de bb58 blue al sluit ik een bescheiden korting van de bb58 bleu ook niet uit hoor, die is onderhand ook prima leverbaar.

1 like

Wat een mooie foto ook.
Hij is te groot voor mij, maar schitterend is hij

1 like

22 likes

Oef wat is deze mooi!!

1 like

Op naar de voetbal finale

10 likes

Fijne zondag Tudormigo’s.

9 likes

Met de waardebon van ING pak je netto 250 euro korting. Hoef je alleen nog om goodies te vragen.
Steek je de afschrijving in ieder geval al in je zak. :ok_hand:

5 likes

Iemand een idee wat een OEM bracelet kost van de bb58?

EUR 900,- los volgens mij…

Holy c@#$ :expressionless:

OEM Bracelet, is dat gewoon de ‘standaard’ stalen band die op de bb58 zit.

1 like

Jup

1 like

Mieters wat een geld :rofl:

Ja ik dacht vorig jaar dat ze een +/-600 kostten

Zit niet bij ing en bevind me in België, dus zal moeilijk zijn. Die actie loopt niet in België of of toch wel? Trouwens adressen voor ad’s hier? Heb geen ervaring met winkels in hogere segment buiten Seiko En ja, ik moet nog beslissen tussen de bb58 blauw dus en de steel and gold. Zal eerst eens moeten window shoppen, want foto’s zeggen slechts zoveel. Mocht het geen eta zijn was er wss geen dilemma.

Vrienden maken en elkaar wat gunnen! :grin: :ok_hand:

Schaap & Citroen is dealer van Tudor. En volgens mij zit er ook nog een dealer in Breda. En uiteraard Gassan in Amsterdam.

1 like