Tudor Only deel IV

Mijn verlof komt eraan. Kan dan een beetje rondrijden. Zijn er eigenlijk nog alternatieven?
Wordt de eerste mijlpaal van prijs en ik ben er heel wat seikos voor aan het opofferen. Het mag me dan niet spijten. Voorwaarde is niet te groot 38mm> en duiker. De de bb36 zegt me niet zoveel, wegens te veel gepolijste bling oppervlakte. Vandaar ook geen dress watch.

1 like

Mijn daily…:black_heart:

19 likes

Ja?:smirk:

1 like

Ik ben belg :grinning_face_with_smiling_eyes: als je wat info nodig hebt mag je me altijd sturen :sunglasses:

1 like

Fijne avond vriendjes!

16 likes

Sluit niet uit dat ik deze ook nog een keer ga aanschaffen wat een perfect gebalanceerd horloge is dit. Echt een topper​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Een paar jaar geleden de 41 gehad.

Toen verkocht om de 58 te kunnen kopen .
En nu toch weer aan het rond kijken om deze er weer bij te kopen .
Twijfel alleen nog tussen de 36 en de 41 voor mijn 17cm pols . Heb de 36 gepast maar kon er niet echt aan wennen . Had het idee dat deze toch net te klein was .

7 likes

36​:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2: Went snel super mooie maat vooral op een 17cm polske

3 likes

Ik deze bijna verkocht om de 58 te kopen, maar ik kan er geen afscheid van nemen! De 58 komt er wel gewoon bij vrees ik, …

1 like

Voor het foto topic maar vond m te leuk om niet te delen. Mijn eerste Tudor, een week oud.
Wat een top horloge!!

14 likes

Hahaha , ja ik doe het nu dus andersom :slight_smile:

1 like

Heel mooi horloge :star_struck:, ik heb er helaas de pols niet voor

1 like

Lumeshot van de Pelagos!

8 likes

15 likes

Tijd voor een lekker duikje :ocean:

17 likes

Ja met deze mag je gewoon naar de bodem duiken hoor :laughing:

2 likes

Wat denk je, zou die daar tegen kunnen? :rofl:

1 like

Iemand zijn blauwe BB58 al op een zwarte tropic gezet? Ben wat aan het nadenken over strap mogelijkheden, de MN van Erika komt een dezer dagen binnen maar vond het rubber op mijn Baltic Aquascaphe altijd mega comfortabel. Benieuwd hoe het staat op de BB58!

Ik kan je een factuur laten zien van 2800 op een black bay 58 zwart van 3450 list. Dus ja het is zeker mogelijk.

1 like

Mogguh,

12 likes