Tudor Only deel IV

Weer een dagje vliegen met mijn favoriete watch :grinning: :+1:t2:

30 likes

Weet iemand of de 22mm stalen band van de Black Bay 79230N

Op de Black Bay Chrono past?

De bandaanzet is allebei 22 mm, ik vraag me alleen af of de end-links goed aansluiten. Ik vraag dit voor een vriend die de kans heeft voor een mooie prijs een Black Bay chrono aan te schaffen zonder stalen band. Hij zou 'm dan graag dragen op de stalen band van zijn andere Black Bay.

Iemand enig idee?

Heb een Tudor Pelagos en wissel deze graag af en toe van rubber naar staal. Nu ga ik daarvoor naar de AD maar dat schiet ook niet altijd op. Een tijdje terug maar eens een setje aangeschaft om zelf te wisselen maar dit blijkt toch niet zo eenvoudig als gedacht. Is dit simpelweg een lastig horloge daarvoor of hebben jullie tips?

Geen idee of het past. Of je haalt deze op.

https://www.jkwatchstore.nl/store-1745-0-tudor-black-bay-chrono-79360n-2021/

1 like

Op staal zeker het mooist :sunglasses:

11 likes

12 likes

toch een tudor :sunglasses:, kon m niet laten liggen (wil ook graag even testen of 36mm lang leuk blijft en dat kan met deze prima)

14 likes

Een prachtig Tuduo. :+1:

1 like

Even twee archief-foto’s, nu al m’n horloges nog een in de kluis liggen.
Volgende week weer terug van vakantie! :desert_island: :v:

13 likes

Een fijne vakantie, Patrick! :slight_smile:

1 like

13 likes

Prima vrijdag middag! Auto wassen en een biertje in de tuin samen met de geweldige GMT. Nu nog iets meer zon!

En de nato er toch maar weer eens op gezet.

Fijn weekend alvast mede forumleden!

10 likes

Prachtig op Nato. Zelf twijfelde ik tussen leer en Nato. Is leer geworden, maar heb er later een nato bij gekocht.

1 like

Ik heb hem zelf via een forumlid gekocht, gelukkig op staal met een originele nato er bij. Wat is het fijn om deze soms af te wisselen.

Al heb ik net een “fake” stale band er bij gekocht omdat ik de originelen niet helemaal lelijk wil maken… kijken hoe dat uitpakt.

5 likes

Nice!! Ik zie dat je de rode black bay daarachter ook hebt liggen. Hoe vind je die in vergelijking met de GMT? Draagt die een beetje hetzelfde?

Wist niet dat die er waren. Welke heb je gekocht?

@Maximiliano1992 @BartvH1 ik kwam deze site tegen. Wel leuk ter inspiratie. Zelf ben ik van plan om een leren single piece voor mijn GMT te kopen. Ben er nog niet helemaal uit welke kleur.

Wat mij betreft allemaal mooi.

De stalen neppe band heb ik hier gevonden.

Op leer is ook top natuurlijk!
Ik zelf heb een zwak gekregen voor deze 2 varianten op de Tudor GMT.

5 likes