Tudor Only deel IV

O wow…… gewoon een copy van de echte. Laat even weten hoe hij bevalt?! Ik ben zeer benieuwd.

Oe nice! Deze band (van haveston) heb ik incoming!! Ligt helaas al een week stil bij de Nederlandse douane. Was eigenlijk bedoeld voor mijn Sinn maar dit is inderdaad ook een top combinatie!

2 likes

Wat is al dat bruin bij de kroon? :astonished: Roest of smeersel? :grimacing:

Uhhh… gewoon beetje vies. Doe hem zelden af bij tuinieren. Horloges zijn om te dragen.

3 likes

Hou op!!! Ik ben al een tijd opzoek naar precies die stoere dikke nato!

1 like

Hahaha…… mooi toeval!

Ik heb deze ook al in 20mm. bevalt me prima. Enige minpuntje vind ik de gaatjes waar het pinnetje van de sluiting in moet. Die zijn afgewerkt met een draadje dat rondom gestikt is. Dat draadje laat regelmatig los waardoor ik hem met een aansteker weg moet branden. Maar voor de rest dus een erg mooi ding.

Heb voor de Sinn ook de grijze besteld. Deze heeft blauwe sticksels. Zal ook mooi staan op de GMT. :+1:t2:

Wel lekker in het :sunny: :sunny:

12 likes

Tudor blijft mooi.

Wat bedoel je in deze met “lelijk maken”? Ik snap je verhaal niet helemaal.

Tweede band is tof.

Ik bedoel dat ik de originele band graag wat netjes probeer te houden voor als ik het horloge weer verkoop in de toekomst. En met een “fake” band voel ik mij wat relaxter als daar flinke krassen op komen.

De een vind het onzin en de ander is het er mee eens…

1 like

Hoop niet dat je datzelfde principe in je liefdesleven toepast. :wink:

Ik stel je gerust, dat is niet het geval. Ik ben graag wat zuinig op mijn spullen. Er zullen vast mensen zijn die er totaal anders mee omgaan. Dat is ook prima!

Is ook zo. Maar inderdaad. Lekker doen waar jij je prettig bij voelt :+1:

1 like

Dat is de ETA, draagt merkbaar dunner. Echter weet ik niet of dat beter is. Ik ben groot (1.96) met dunne polsen (16.75) en vind de GMT lekkerder op de pols.

1 like

Same here, alleen dan in de zon.

Enjoy

12 likes

Kleuren en soorten ‘proeven’ om uiteindelijk te kunnen bepalen wat het moet worden…

15 likes

5 likes

Vanmorgen de gouden bb58 even kunnen aanraken. Wat is dat een mooi ding als je hem in het echt ziet. het gemis aan een bijbehorende bracelet is alleen wel echt een dingetje (het prijskaartje helpt ook niet echt :slight_smile: )

1 like

Iemand nog zoekende naar een Chrono reverse panda :black_circle::white_circle:

2 likes

Dus nu 2 ! Wel een toppertje dus die komt wel bij een goed baasje terecht :+1:t2:

1 like