O wow…… gewoon een copy van de echte. Laat even weten hoe hij bevalt?! Ik ben zeer benieuwd.
Oe nice! Deze band (van haveston) heb ik incoming!! Ligt helaas al een week stil bij de Nederlandse douane. Was eigenlijk bedoeld voor mijn Sinn maar dit is inderdaad ook een top combinatie!
Ik heb deze ook al in 20mm. bevalt me prima. Enige minpuntje vind ik de gaatjes waar het pinnetje van de sluiting in moet. Die zijn afgewerkt met een draadje dat rondom gestikt is. Dat draadje laat regelmatig los waardoor ik hem met een aansteker weg moet branden. Maar voor de rest dus een erg mooi ding.
Heb voor de Sinn ook de grijze besteld. Deze heeft blauwe sticksels. Zal ook mooi staan op de GMT.
Ik bedoel dat ik de originele band graag wat netjes probeer te houden voor als ik het horloge weer verkoop in de toekomst. En met een “fake” band voel ik mij wat relaxter als daar flinke krassen op komen.
De een vind het onzin en de ander is het er mee eens…
Ik stel je gerust, dat is niet het geval. Ik ben graag wat zuinig op mijn spullen. Er zullen vast mensen zijn die er totaal anders mee omgaan. Dat is ook prima!
Dat is de ETA, draagt merkbaar dunner. Echter weet ik niet of dat beter is. Ik ben groot (1.96) met dunne polsen (16.75) en vind de GMT lekkerder op de pols.
Vanmorgen de gouden bb58 even kunnen aanraken. Wat is dat een mooi ding als je hem in het echt ziet. het gemis aan een bijbehorende bracelet is alleen wel echt een dingetje (het prijskaartje helpt ook niet echt )