Inderdaad… had ‘m ook kunnen afzeggen maar deze mag door voor list.
Zijn wel mensen voor te vinden lijkt me dan toch ? Ik kijk er wel naar maar kan me niet over het bedrag van 5k heen zetten
Al zal hij dat zeker waard zijn
Minder… 4.920,- EUR
Duurt wel heel lang zo dat wachten, met al die mooie plaatjes van jou…
Hij blijft gaaf
Heb je iets aan de bezel gedaan ? Lijkt wel faded ?
Hahaha, ik durf ook niet zo goed meer…
Zijndrzoveelgeweestal…
Ik ga gematigd door…denk ik of af en toe een andere Tudor
Oeps…
Hij wordt steeds lichter. Hij komt vaak in chloorwater en het zoute water van de zee:blush:ik wil er nieuwe inlay maar is weer lastig om hier aan te komen
Jij durft echt wel😉ga maar lekker door met plaatjes. Leuke collectie Frank echt cool😍
Ik had niet verwacht dat de aluminum bezels van tegenwoordig nog zo snel verkleuren. Ziet er wel tof uit! Maar ik durf niet te kijken hoe die er over nog een jaar uitziet.
Beetje blank lak erover en hij is weer nieuw,de glans is er een beetje vanaf …liever van mijn horloge dan van mijzelf
Citaat
Northflag op die lerenband is ook heel cool hoor,kast van deze is echt apart!
Oh ja zo snel al
ik vind het op zich ook wel weer gaaf….
Ik ook,maar een verse insert hebben liggen,vind ik ook wel handig!
In al mijn afwegingen over welke moet wijken voor de zilverling, is de NF (eerste manufactuur T, en eerste glazen deksel T) altijd safe geweest
Ook de GranTour, die het minst vaak geliket wordt, maar voor mij een supertopper is met veel ‘gevoel’ vormgegeven, bleef safe tijdens mijn overwegingen.
Toch een mooie gevarieerde set zo
[quote=“Pagode, post:867, topic:338150”]
echt cool
[/quote].
Thank you
Jahaaa, lekker hè
Nog een bonus voor @Patries hieronder, een soort bonbons dus, minder zoet dan die van Leonidas, maar nog wel heel lekker.
De lumen van de NF is blauwig, minder fel dan de Lumen die Seiko gebruikt (gohhh, nooit verwacht ) maar mooie kleur en blijft heel lang schijnen/zichtbaar