Cool die lume
Die bezel is tof zo man!
Lekker houden zo en premium vragen bij verkoop
Deze wordt niet verkocht
Die is inderdaad wel aardig aan het verbleken. Hoe lang heb je het horloge al? En hoe vaak draag je het (gemiddeld)?
Ik vraag het voor een vriend
13 maanden oud en 5 dagen per week ongeveer en veel zoutwater en zwembad.
Wel doorgeven aan je vriend hoor:full_moon_with_face:
Check! Bedankt. Ik zal het tegen die vriend zeggen. .
Zijn er hier vrouwen met een bb58? Ik twijfel een beetje over de lug to lug…
Ja ewel bij haar vind ik die dus te groot. Mijn polsen zijn een cm dikker. Is nu niet zoveel verschil.
Wat is de omtrek van je pols?
Past prima op een 16cm pols met 47mm lug to lug. Al eens gepast?
Hier op een 16.5cm pols. Vind hem helemaal prima voor mij Gelijk wat foto’s op verschillende banden ook
en @W2them, is 16 cm. Nog niet gepast, heb de spb147 die ik op rubber draag en die vind ik op het randje. Op staal vraag ik me af wat het zou geven. Wou vandaag window shoppen maar ja, zondag, de etalages waren ontruimd.
Da’s wel mooi! Hoop dat het lukt, want wil hem echt wel, moet enkel comfy zijn dat hij dan niet blijft liggen maar effectief voldoende gedragen wordt.
Spetterend, vooral toch op staal en dat two piece bandje!
Ik vind hem op staal niet top. Vind de band best wel ruk, met name vanwege de sluiting en de wijze waarop de eerste link van de 6-uurs zijde niet meegeeft. De sluiting valt daardoor extreem breed, met een soort gekke hoek. Is voor kleinere polsen alles behalve ideaal. Draag hem daardoor niet vaak op staal. Op andere banden (nato en rubber) is hij echt top De rubberen band is mijn favoriet, maar heb er ook nog een C&B chevron band in de Tudor look bijgekocht die ik ook erg fijn vind. Slechte foto, maar ach:
En heb je ook kleinere horloges (kortere lug to lug) en geef je daar dan niet de voorkeur aan?