Tudor Only deel IV

Wat istie zwart vergeleken bij dat grijs, dat valt op deze foto heel erg op :crazy_face:

7 likes

Heb drie kleinere horloges in mijn collectie momenteel (35 (volgens mij), 36 en 37mm). Hiernaast in het verleden ook veel kleinere horloges gehad, maar nog veel meer grotere horloges. Kleinste die ik heb gehad is iets van 34mm geweest, grootste 47. Voor mij ligt de sweetspot ergens tussen de 36 en de 40mm. 36 is voor mij ook wel beetje het minimum, 42 momenteel mijn maximum. Verder kan het wat mij betreft allemaal prima. De BB58 heeft een prima, gemiddelde maat. Niet groot, niet klein :+1:

1 like

In het grijs een stuk mooier, wat mij betreft :+1: Maar ik had behoefte aan een zwarte duiker, dus voor nu helemaal oké. Sluit de stap naar de zilveren zeker niet uit. Wel een beetje onder voorbehoud van hoe de kast patineert. Mijn bronzen IWC is al genoeg experiment voor nu :wink:

1 like

Staat je gewoon prima :+1:

1 like

Hahaha, ik snap dat wel.
Ik vermoed overigens dat de zilverling echt niet veel patina krijgen gaat.

We zullen het merken.

Bij Tudor kun je iig overal voor terecht.

Enjoy

1 like

10 likes

Blauwe band eraf gehaald, veel irritatie vooral omdat ie al zo versleten en vaal is. Nu even over heel andere boeg,…maar dat gaat hem ook niet worden…

Edit: kijk die fraaie kast glanzend zijn :slightly_smiling_face:

9 likes

…omdat je ons blijft spammen met je zilverling: ga voor suède. Dat geeft deze bijzondere uitvoering van de BB58 net dat beetje extra luxe/classy uitstraling. En qua kleur kun je met die grijze/taupe dial heel veel kanten op volgens mij.
My two cents…

4 likes

:relieved::slight_smile:

Nog niet eerder aan gedacht maar ga ik serieus bekijken.
Thnx :+1:

3 likes

Op deze site hebben ze strapguides. Helaas staat de zilveren BB58 er nog niet tussen maar wel een hoop andere horloges met soortgelijke kleurstellingen. Je kan daar heel mooi zien welke straps er bij je horloge passen.

https://magazine.bulangandsons.com/category/strap-guide/

1 like

Hij blijft mooi :panda_face:

16 likes

Ben kerel, dat kende ik nog niet. De naam wel eerder gehoord, maar nog niet op het verkend.

Dank voor jouw tip.

En als je excotisch wil, maar dan zonder het horloge als Showfoto, kun je kijken bij

https://ziczacleather.com/product-category/ostrich-watch-straps/ostrich-20-16mm/

Let op, gesp/sluiting niet inbegrepen

1 like

Goedemiddag Tudormigo’s

11 likes

Flinke jongen die nieuwe BB Chrono, love it! :sunglasses:

20 likes

Oei, dat zijn mooie foto’s zeg.

1 like

En nog een mooi bandje gezien bij Bulang and Son voor de ziverling?

1 like

Dat vale blauw staat wel tof hoor.

1 like

Wat is het toch een fantastisch lekker horloge.

16 likes

Zal ik hem naar je opsturen?

denk namelijk niet dat ik hem nog ergens aan zet , dusssss, it’s your call sir.
Als je meer foto’s wil, dan even laten weten

2 likes

Zit mooi spul tussen :slightly_smiling_face:, en de foto’s met het eigen model helpen prima vind ik. Niet in het geval vd zilverling overigens, voorlopig gebeurt er even niets :relieved:

@SSFS, nogmaals dank :+1:

2 likes