Ja een keer in Parijs bij mijn vriendinnetje van Chronopassion. Maar eigenlijk niet bewust gepast. Meer heel snel om de pols geslingerd. Moet eigenlijk nog een keer
Wat heb je met de leren band gedaan dan??
ik heb liever een vriendinnetje met ‘passion’ dan een dame die chronisch op tijd is…
Sorry vraag was niet aan mij!
die blauwe?
of die abrikoos?
Ga maar eens langs bij dr. Ze heeft genoeg passie😜
Nee geen abrikoos, aardbei of banaan maar de originele leren is de naam
Zolang ze haar chrono maar niet gebruikt tijdens de passion. Dat je dan ligt uit te puffen en zij even meldt dat je het dit keer 1 minuut en 10 seconden hebt volgehouden. Een persoonlijk record .
Ja, maar díe heb ik juist niet.
Ik zou die mooie fabricstrap juist willen ruilen met iemand die zo’n leren band inclusief gesp/buckle heeft.
En anders koop ik misschien uiteindelijk toch een buckle voor 210 excl verzenden
Hahahaha, het kan dramatisch uitpakken zo’n verkeerde combi.
Inderdaad. Heb er 2 jaar kwijlend naar gekeken, was blij als een kind bij de aankoop en dan toch dit. De vrouw snapte het ook niet, je hebt hem net… .
Ja de hobby is soms onlogisch en ik heb flipperitus maar heb ook zeker horloges die daar bestand tegen zijn en al tijden in mijn bezit zijn en waar ik nog niet genoeg van heb. En dan moet je gewoon eerlijk zijn en een ander laten genieten van de BB58.
Ik heb al wat in gedachten en de deal is akkoord maar ik wacht alleen nog op wat fondsen die vrij moeten komen in de komende dagen en dan kan het echt rondgemaakt worden… To be continued
…
Ach also also nu snap ik het. Ik dacht dat jij de leren band had en de strap erbij had gehaald. Als het goed is hoor ik morgen van de AD wat het kost. Zal je wel even een PB sturen.
Dat is supervriendelijk. Zo helpen we elkaar wat verder.
Ik heb het bij AaCeeEee opgevraagd en volgens mij gelden de prijzen dan ook voor S&C en andere AD’s
Buckle 210 en Lederband 190
Ja dan klopt het aardig met wat ik dacht hè 450€ dacht ik. Bij mij gaat die er zeker komen ipv de nato
Ik heb met de Junghans om foto’s gemaakt van de Tudor.
Tsjongejongejonge wat is dat ook een ding.
Nu dan toch maar foto’s …
Mooie plaatjes weer
Nieuwe tudor ja?!