Tudor Only deel IV

Goedemorgen :grin:

13 likes

16 likes

Gisteren bij @Kaan de BB58 blue opgehaald!
Geeft toch weer een totaal ander gevoel dan m’n BB36 black…

Die matte wijzerplaat is prachtig en de tonen blauw die ze hebben gebruikt zijn echt perfect!

19 likes

:star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Veel plezier mee gewenst , was gezellig :+1:

1 like

Dankje! Genieten inderdaad!

:pray:t3: :pray:t3: :pray:t3:

Nogmaals dank, ook voor de thee en de overheerlijke home made cheesecake (ook al kon ik 'm niet helemaal op :wink: )!

1 like

Het is meestal ook gebruikelijk/beleefd om niet de hele taart/cake op te eten. Netter is het om om een stuk(je) te vragen. :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

Gefeliciteerd met je mooie NA. Dat wordt zeker weten genieten.

4 likes

Wat ga je met jouw 36 doen :smiling_imp:

2 likes

Staat je goed! Leuk op die spijkerstof.

Heel gaaf! Gefeliciteerd

Back with this one

Vandaag ophalen… :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

In het incoming topic zo aangekondigd.

Hints zitten in de foto verwerkt…

22 likes

Haha, ik kreeg echt een heel behoorlijk stuk en ik heb het meerendeel natuurlijk beleefd opgegeten :wink:
Thanks!

Haha, het idee is naast elkaar behouden, maar wie weet wat een onschuldige DM kan doen :see_no_evil: :see_no_evil:

Bedankt allebei!

3 likes

Superrr vet :heart_eyes:

1 like

Jaaaaaa dik hoor!!! Super gaaf uitziend horloge. Ik heb hem nog nooit om de pols gehad maar geloof dat ik daar ook wel blij van zou worden.

En met een camaro SS aankondigen getuigd van smaak :smiley::+1:t2: Ook een erg dikke bak.

3 likes

Thank you.
Irl ook zeer ok ! :grin:

NA, wat een prachtig ding is het!

26 likes

Gefeliciteerd! Prachtig horloge :star_struck:

1 like

Eens!! Super gaaf. Veel plezier ermee.

1 like

En daar is ie… Na een mooi contact deze knaller in ontvangst genomen. Helemaal blij… :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

28 likes

Twee dikke bakken bij elkaar… Mooi man. :star_struck:

1 like