Tudor Only deel IV

Schijnt dat Tudor zelfs een compleet zilveren horloge heeft… :roll_eyes:

20210731_091211

alles uit de la om weer een fotootje te posten natuurlijk :expressionless::sunglasses:

8 likes

En is die dan ook 36 mm?

1 like

True true… maar ik vind het oprecht jammer dat er geen band is in edelmetaal… ik ben niet zo voor nato of leer :grimacing:

2 likes

Klopt zou dan ook voor een 36mm gaan in die configuratie

1 like

zo mooi dat het jammer is dat je ze alleen met een handschoen durft vast te houden… :wink:

1 like

Heb de zilveren plaat nog niet in het echt gezien . Op de foto’s ziet deze er wel tof uit .

2 likes

Houden dat ding! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Edit: toch flipperen richting @HorlogeHalle :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik aas al een jaar op die Omega Dynamic van jou dus misschien kan ik je horlogepot wat aanvullen om dit probleem op te lossen?! :innocent:

Is echt fris in irl😁

1 like

Snap ik, en is ook door anderen geventileerd.
Zou Tudor dat toch gaan leveren als blijkt dat er genoeg zilverlingen verkocht zijn?
Of zou dit een geweldige marketing strategie zijn?

Heel benieuwd naar de toekomst van dit geweldige merk

3 likes

Maaaaaar, op de nato zou ik het toch overwegen want ik vind hem echt vet!

2 likes

Dat sowieso! Altijd benieuwd naar nieuwe modellen. :ok_hand: Tudor zit de laatste jaren ook enorm in de lift. Ze blijven stijgen!

Leuk dat de BB58 je zo goed bevalt @TenebraeNoctis. Gefeliciteerd ermee!

Hier nog even die van mij in de schaduw. :revolving_hearts:

10 likes

Tudor is mien merk :sunglasses: haha

1 like

Ahaa, ja , dat begrijp ik, maar ik heb met mijn vader een bijzondere constructie afgesproken, waardoor het horloge momenteel niet in Halle is, maar bij hem thuis…over een tijd ook ontstaat er de tegenbeweging waardoor deze uiterst sympathieke Omega weer om de pols bij mij kan zitten…
Waarom denk je dat ik me een zilverling kan veroorloven :thinking:

2 likes

Bij mijn AD ook al een verzoekje uit staan om te bellen als de BB41 silver dial binnen is…

3 likes

Lekker van genieten! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Wat een heerlijk horloge :heart_eyes:

1 like

Ik zeg houden en anders zet mij ook maar op de lijst erbij :wink::grimacing::scream:

1 like

Haha dit is niets voor jouw toch :grinning_face_with_smiling_eyes: die zenith van je is om de vingers van af te likken :star_struck:

1 like

Haha klopt de Zenith is super maar vind de Tudor wel echt schitterend al zal de 36mm weer echt te klein zijn….

Daarnaast afgelopen week een Rolex OP 41mm kunnen bemachtigen :wink:

8 likes

blijft denk ik toch de allermooiste. De OG baby

1 like