Proficiat! Moet wel zeggen dat hij echt perfect op de pols ligt… die skeleton wil ik zowizo geprobeerd hebben staat al lang op de lijst. misschien volgend jaar als nr2 geboren wordt heb ik een goed excuus
Dank je ja erg gave aanwinst en past perfect
Kan hem zo voor je meenemen volgens mij ligt die hier gewoon in Annecy. Was vandaag de GMT even passen. Weet bijna zeker dat ik zilveren dial ook heb gezien. Evenals de nieuwe bronzen. Herkende ik aan de nieuwe sluiting. Vind het een beetje een gek ding. De GMT ben ik echt verliefd op geworden zeg
We zien de foto’s hier wel verschijnen.
Looking good
Okay baby now don’t be afraid to show me how you do it baby. Tudor Black Bay GMT. Is it okay or to big this way?
Ik denk dat die echt net maar dan ook net kan als ik heel eerlijk ben en net meer niet dan wel eigenlijk of niet? Ik vind hem zo mooi. Wil hem zo graag. De dikte echt 0.0 problemen mee. Dacht dat ik hem super lomp en dik zou vinden.
Vind die allemaal mooi op de foto.
Alleen de zwarte ooit echt gezien.
Die vond ik toen toch een beetje tegenvallen.
In die zin vind ik de plaat een “erg jeugdige” uitstraling hebben.
Eén van de leukste Tudors. Zeker weten houden!
Heb hem toch echt zien liggen. Dat ding heeft toch een glidelock en kost iets van 3800€?
Dankjewel ik zit nog in de twijfel smijfel wil hem zo graag de avonturier in mij zeg ja ja doen en dan loop ik naar die ijscoman en vraag ik ijscoman, ijscoman vertel eens verhaal over die te grote Black Bay en dan roept die keihard nee verkoop alleen ijs
Super super vet
Laat dat lelijke ding toch in la liggen Halle. Wat bezielt je om zo een zilveren horloge te kopen? Over een jaar is dat ding bruin en lelijk ben je mooi klaar mee. Je bent niet bang hè
Reacties mensen reacties. Is dat ding te groot of past die net zoals Pamela Anderson op schoot?
Ik zei toch : perfect!
Te groot!
Ben het niet vaak met je eens @Roelof1 maar dit keer Tudormigo heb je het bij het juiste eind. Ik moet nu na een periode van bezinning tot de conclusie komen dat hij te groot is. De Lugs komen echt tot het uiterste puntje van de polsrand. Baal er oprecht van. Heb ik mij over de dikte heen kunnen zetten blijkt dat ding te groot te zijn.
Ik vind hem je goed staan. Hij is wellicht groter dan je gewend bent maar staat je prima.
Dankjewel Original Gangster Ed
Van foto’s van dichtbij lijkt hij wat groot maar van verder af ziet het er prima uit.
@HorlogeHalle heb nog gevraagd voor een leren bandje dacht neem ik er wat mee voor ons maar helaas