Tudor Only deel IV

En dan komen ze bij mij echt tot de rand. Afijn ik laat het rusten en gaan. Ben wel aan het jagen op een nieuw horloge zoals Ed op Bugs Bunny

1 like

Tip: maak een “spiegelfoto”. Hiermee kun je echt goed beoordelen of het net wel of net niet kan.

Ik heb ook altijd gedacht dat L2L van 49, richting 50 te groot was maar kijk eens naar de eerste foto (kan dus prima) en de tweede foto (te groot zou je denken)

Ik ben zo blij met deze GMT… Natuurlijk is deze groter en wat zwaarder dan de BB58 maar daar krijg je ook wat voor terug…

5 likes

Ik vind hem bij mij super goed staan. Het is niet dat de lugs tot de rand van mijn pols komen en dat de band recht naar beneden valt. De band valt nu heel mooi om mijn pols direct vanaf de endlinks.

Uiteindelijk moet je er zelf een goed gevoel bij hebben. Heb je dat niet: niet doen inderdaad!!

1 like

Deze BB58 :large_blue_circle:

7 likes

Hij staat je oprecht goed. Dat is gemeend mij is die te groot. Terwijl ik het denk ik serieus de mooiste Tudor vind die er is. :man_shrugging: Shit happens wil er wel wat bijhalen. De Zilveren BB58 925 gaat niet meer om de pols. Maak de set compleet met de leren band en dan gaat die naar mijn andere dochter. Hebben ze allebei een BB58 op hun 18e​:blush:.

2 likes

Dit gevoel deel ik met je. Het is misschien wel de mooiste die ik heb.

Staat echt super goed. Dat overhemd ook trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tempting maar ik heb de Silver Dial nog niet zelf gezien en wil hem wel heel even “in the flesh” zien voor ik de trekker definitief over haal.
Als je er nog een keer bent en je hebt de mogelijkheid voor een paar foto’s/een filmpje dan zou dat top zijn. Er is nog maar weinig over op het net te vinden.

Had een mislukte spiegel foto gemaakt​:joy::joy:

4 likes

Ik dacht dat je de zilveren BB41 bedoelde. De 925 was de enige die er niet lag. Maar als je echt interesse hebt dan is die 925 zo geregeld bij de AD hoor. Of snap ik het nou niet en bedoel je inderdaad de zilveren dial BB41

Zie je wel…. @emveezet heeft gelijk…… hier kan je hem super goed hebben. :wink:

Edit: wat is ie mooi hè!

3 likes

Ja hij is echt ongelofelijk mooi en wat een bang for Buck hè. Toch bizar dat dit horloge zo geprijsd is.

1 like

Zoek je nog een zoon? :grin::smirk:

2 likes

:joy::joy: met mijn 37 zou het nog kunnen hè :thinking:. Kun je wel zelf je luier verschonen want die onzin hoef ik niet meer​:sweat_smile:

2 likes

Kan zeker wel, staat je goed👌

1 like

Voldoe aan de vereisten dus :joy:

1 like

12 likes

Keer wat anders dan 200 barbiepoppen in huis😂

1 like

polo…, dankjewel!

1 like

Vertel mij wat :joy: same here :joy:

1 like