Ja die lag er dus zeker weten. Ja zeker Hypotheker
Ben hier nog een week. Mocht hem je hem willen neem ik hem voor je mee no problemo
Ja die lag er dus zeker weten. Ja zeker Hypotheker
Ben hier nog een week. Mocht hem je hem willen neem ik hem voor je mee no problemo
Heb hem zelf dus nog nooit in het echt gezien en is ook maar weinig over te vinden op het net. Wil hem dus zelf wel eerst even in the flesh zien.
Maar mooi om te horen dat ze dus schijnbaar wel al uitgeleverd worden! (En dank je voor het aanbod!)
Ja blijft prachtig
En ja @Accuracy het blijft soms moeilijk om met een mobiel redelijke foto’s te maken . Deze is best leuk gelukt ( maar dat ligt ook aan het model wat voor de lens komt hoor )
Niet poetsen dat is zonde van de brush . Gewoon een nachtje in lauw water met een druppeltje dreft (afwas) laten liggen . Dan is alle aanslag weer verdwenen ,doet mijn vrouw ook altijd met haar zilveren sierraden .
Ja… Dat wordt dan toch die nieuwe racefiets, waarmee je makkelijker de bergen rond Annecy kan bedwingen.
Ohh, dat is attent van je.
Dat gaat uiteindelijk toch een keer lukken toch?
en geen man overboord als het niet meteen voor elkaar is, het mooie van dit Tudordraadje is dat we elkaar kunnen helpen, en jij hebt dat ook net bewezen waarvoor dank.
Ik moet je ook zeggen dat ik minder moeite intussen heb met de fabricstrap. We waren het er al over eens dat de looks uitstekend zijn.
Ach, ik kijk wel hoe het allemaal verder gaat.
Soms lijkt de horlogehobby ook precies op hoe dat gaat met auto’s (bij mij)
Dan koop je een mooie uitvoering van een model, en dan moeten er nog een keer speciale velgen op, en spiegels in de kleur vd carrosserie…en dan duurt dat een tijdje en dan lijkt het allemaal niet meer zo nodig. En voor je het weet rij je hem alweer 3 jaar en kijk je naar de volgende…
Edit:. @Floydian67 : ik kom inderdaad net van een feestje waar het bier per meter komt
Hoe smaakt de wijn Frank?
Zonder mij……
waarom druk maken wat anderen ervan vinden? Als je het zelf vindt dan zeg ik geniet and be cool…
En ps, kan prima
Zeker de moeite om meer te dragen dan
De mijne ook. Prachtig op leer.
Supergave aanwinst Waar gekocht ?
Gisteren bij Ace & Dik opgehaald!