Tudor Only deel IV

100% doen, ik heb weliswaar een merkloze nato erop, maar staat geweldig. Denk dat een zwart of groen nato bandje ook top zou staan!

Bij twijfel altijd Nato😂. Goeeeeeeeeeeeedemorgen zeg check dit even dan

14 likes

Terwijl ik zit te wachten na m’n 2e vaccinatie, maar ff een fotootje van de pols :slight_smile:

13 likes

Zo meteen heb je een 5G horloge!

Tudor BB5G8!

1 like

Gelukkig zit er voldoende afstand tussen m’n bovenarm en pols. Merk wel dat m’n mobiele data direct een stuk sneller is :slight_smile:

Misschien wordt ie dan wel meer waard :rofl:

11 likes

Vind jijzelf het draagcomfort (aanzienlijk) hoger op de Nato? Ik ga twee weken naar het warme Curacao en daarna voor een jaar naar het (soms) warme Chicago.
Mijn polsen varieren nogal flink met temperatuur :joy:

Nato draagt wat dat betreft wel prettiger. Ook makkelijker te verstellen op de polsmaat/dikte van pols

Het comfort tussen staal en (Tudor-)nato verschilt per type activiteit en zoals je al aangeeft, ook per temperatuur/veel weinig zweten.

Ik vind de Tudor nato’s iig van een ander (hoger) comfort dan welke andere nato dan ook. En ik heb er vele w.o. Crown&Buckle, Erika’s etc etc.

Volgens mij is zo’n nato een mooie aanvulling/afwisseling op je stalen band. Wel even zorgen dat je een goed bandenwisseltooltje meeneemt naar die verre oorden!

Het is natuurlijk subjectief, maar; hoe makkeljik ervaar jijzelf het verwisselen van de band?
Ik ben verder helemaal niet bekend hier mee, heb natuurlijk wel filmpjes gekeken

Eentje voor vandaag :sunglasses::coffee:

12 likes

Rode datum op even dagen :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Piece of cake met het juiste tooltje (model tweezer). Drama en kraswerk zonder het juiste tooltje. Ikzelf zit gelukkig in de eerste categorie :sunglasses:

Dik

1 like

Je twijfelt teveel. Gewoon proberen, in ergste geval verkoop je hem weer. Kwaliteit is grandioos, zit super comfortabel. Met warm weer draag ik geen staal, vreselijk vindt ik dat. Plakbende…

Waar twijfel je over ? Ik vind hem geweldig :star_struck:

Heb al een ‘gezocht’ topic geopend :stuck_out_tongue_winking_eye:

Succes maar pas op met het te snel uppen anders ben je je topic zo weer kwijt.

Ik vind hem gaaf, vooral in combinatie met de leren band. Maar door het dragen het horloge gaan veranderen, dat is natuurlijk karakter en volgens sommigen mensen is het horloge dan alleen maar mooier. Maar geen idee hoe ik daar tegenover kijk…