Tudor Only deel IV

Ja snap ik, dat is ook mijn gedachte. Heb hem al meerdere omgehad en gepast, bijna elke keer de knoop doorgehakt maar toch die twijfel over verkleuring….ik weet bij Bronze dat ik dat niet mooi vond maar dat is weer relatief simpel terug te brengen :sweat_smile::thinking:

1 like

@HorlogeHalle check dit dan Frank vandaag even op een leren band geknald. Daardoor
Popt dat zilver echt nog veel meer zeg. Lelijke foto maar in het echte wilde leven wel
Heel gaaf moet ik zeggen

13 likes

Meer prachtig materiaal hier. Ik zie dat de blauwe bb58 populair is :grin:

12 likes

Fijne nacht gewenst Tudormigo’s.

11 likes

Ja die blauwe op de Tudor canvas is om te smullen

Goede fucking morgen zeg

11 likes

Deze gemodificeerde ETA loopt accurater dan het in-house uurwerk in mijn BB58. :ok_hand: Bijna spot-on op de seconde nauwkeurig.

15 likes

12 likes

Top grade eta uurwerken doen stiekem ook niet echt onder voor inhouse uurwerken van Rolex e.d. wat nauwkeurigheid en betrouwbaarheid betreft.

Uiteraard heeft de tijd de de oudere uurwerken wel doen inhalen op andere vlakken. Anti magnetische kwaliteiten, gang reserve en onderhouds interval zijn de grote drie.

Mooi spul :sunglasses:

1 like

Vakantiegroeten

8 likes

Iemand hier die zijn BB58 blauw (of zilver) wil ruilen met mijn Aquastar?

16 likes

Oef, deze foto doet mij weer verlangen naar een BB58 Black. Wat ongekend lekker zeg.

1 like

Wat een fijnerik is dit zeg

2 likes

Slide in my dm :laughing:

1 like

Tikkeltje prijzig in het blauw als je mij vraagt.

1 like

ik ben nu ook onder de pannen met het oorspronkeijke leer op rubber van Tudor, met zilveren gesp wel te verstaan. Ik ben er blij mee, en de forse tapering van 20 naar 16 is niet té. Daar was ik beetje bang voor, maar het klopt gewoon op mijn pols zo.

Even geen foto omsat ik op de Mac van mijn vrouw dit antwoord schrijf.
Hij ( de zilverling) gaat niet mee op vakantie, het vuile en risicovollere vakantiegebeuren is bestemd voor de Sinn EZM2 … ahummmmmm, dat was ff de uitsmijtert van de dag :laughing:

Maar euuhhhh, het blijkt met dat grijs een goeie allrounder te zijn. Na de vakantie ga ik eens kijken naar een olijfgroene en , en , en

3 likes

Twee weken zonder zilverling, dat word lastig :yum:

1 like

17 likes

Lekkere combinatie. Wat drink je erbij?