Ja echt bij met deze 36 . Heerlijke aanvulling bij de '58.
@Eddio @W2them @Tijdrijp @Tijner
Thanks
Ik geloof je op je blauwe ogen.
Door jouw mooie foto’s ben ik nu ook actief aan het loeren naar een blauwe (41mm)
Die vind ik te groot de 41mm
Ja is ook zeker super , heb echt een week lang alleen maar filmpjes gekeken . De blauwe nog gepast bij Kip en Citroen. Uiteindelijk toch maar voor zwart gegaan .Komt ook een beetje door mijn die vertelde ; once you go black , you dont go back .
Maar weet nu niet of het over dit horloge ging .
Voor mij zou de blauwe BB58 en de zwarte BB36 een heerlijke combi zijn.
Mooi lange termijn doel. Wellicht komt het er ooit van. Voor nu hou ik het ook op zwart, goede keuze!
Bah hebberig word je hiervan. Bah bah bah zeg:joy:
Zouden die klo*akn daar bij Tudor in de nabije toekomst het volk geven waar ze naar smachten en recht op hebben?
Tudor Submariner
Tudor BB58 Groen. Groen als in een meloen dubbel D in de club
Tudor GMT klein maar fijn net als Annemijn ( weten jullie wie dat is? Ik niet maar ze is fijn)
eens, eens en uhm oja, eens
Tudor Sub is het minst waarschijnlijke, maar een gmt & groene bb58 zouden ze echt een goede zet doen
Gefeliciteerd! Veel plezier ervan!
Gefeliciteerd! Geniet ervan, dat zal wel lukken.
Mooi in zijn eenvoud. En hopelijk voor je blijft de bezel er lange tijd zo netjes uitzien.
Is wel ook gewoon een dagelijkse beater net als de '58 .
Kleine krasjes ,veegjes hou je niet tegen en daar kan ik ook wel mee leven .
ziet er super uit zo op de foto
donderdag ga ik er 1 bekijken en als ie bevalt gaat ie mooi mee naar huis
top! Ik ben ook van de categorie ‘gebruiksvoorwerp’ ipv ‘museumstuk’. Dat je maar lang in goede gezondheid van je setje Tudors mag genieten!
Mooi hoor!! Gefeliciteerd met deze NA!! Je kan je naam nu officieel ook veranderen in “tudormigo” (de tweede……. Of senior……. ofzo
).
Geen idee……. Ik zag wel deze laatste voorbij komen. Ook al een plaatje uit 2016 dus zal zeer waarschijnlijk niet echt uitgebracht worden. Ik hoef hem iig niet. De normale zwarte pelagos daarentegen………
Gefeliciteerd
Mooi horloge
Woehoee geniet ervan! Mis hem wel al beetje hoor😄