Haha , ja heb dat ook vaak als ik horloges langs zie komen die van mij waren geweest . denk dan ook wel eens die had ik eigenlijk nooit moeten verkopen .
Ben bang dat er niet 1 van je mooie suggesties waarheid gaat worden helaas
Nice geniet ervan!
Hoop blijven houden.
Ik geloof er wel in dat Tudor na de BB en BB58 met een volgende knaller gaat komen binnen nu en 2 jaar.
Weet het niet,eerst zien… en ik heb geen geduld dan is twee jaar
heel lang
Prachtige NA en wat heb je nu een gave set! Gefeliciteerd en enjoy
Gek om te zien dat de 36mm toch zo groot oogt optisch door die gladde bezel
Zo op de foto lijkt het qua plaat in grootte vergelijkbaar. Is dit in het echt ook zo?
De wijzerplaat van de 36 is bijna net zo groot als die van de 58 met zijn duikbezel.
@Tijdrijp @Cootje
Heel mooi om te zien dat ze elk echt een eigen smoel hebben: clean/strak vs. warm/vintage, koel vs. warm, tool vs. chique enz.
Op de foto naast elkaar zie je het niet zo maar de BB36 draagt echt een stukje kleiner dan de BB58. Mooi setje zo.
Mooi duo… !!!
Zo op de foto vind ik de combi geslaagd en de grijstinten vloeken niet met elkaar. Hopelijk hetzelfde irl.
Overigens zou ik er een fraaie(re) gesp of clasp op willen hebben - bij voorkeur van Tudor en desnoods in staal ipv 925. En nu zwemmen met dat ding!
Ja , staat prima , denk ook wel dat deze erg lekker draagt . Heeft Vanguard ook lengte maten ? Heb zelf niet zulke dikke polsen en vind het niet mooi als er zo’n lange flap over blijft .
Whoooow ook heerlijk duo zo
Ben benieuwd naar foto’s met wat beter licht en polsschoten . Vind het nu moeilijk te beoordelen.
Gaaf!
Ik ook kreeg de band er niet op zonder de juiste tools. Dus voordat ik het hele horloge naar de gallemiezen help laat ik vrijdag de bandjes wisselen als ik een snel horloge op ga halen