Tudor Only deel IX

Prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

Geniet ervan

1 like

Mooi man, geniet er van. Goede keuze!!

1 like

21 likes

16 likes

Ik weet dat ik wat laat ben @hondersotto en ik weet niet of je nog op zoek was naar: Tudor Only deel VIII - 3714 van hondersotto

Ik heb ze binnen en het ziet er op zich goed uit:

Maar ik moet erbij vertellen dat de tolerantie niet echt briljant is.
Ik vond hem te los zitten en behoorlijk rammelen.

Contact gezocht en dat ging erg moeizaam. 1e mail geëindigd met de mededeling dat het leek of het niet the goede fit was voor de BB58 39mm. Vragen zij welk model ik heb?

Nogmaals gezegd welk model ik heb en welke ik besteld had (de juiste uiteraard) en dan moet ik maar Fat springbars gebruiken volgens hun. Alsof dat bij elke band kan.

Maar die hoge kast irriteerd me soms ook bij een nato of andere band dan de stalen dus nu Ik heb zelf maar plakband gebruikt aan de binnenkant tussen de link en kast om hem niet te laten rammelen.

9 likes

16 likes

20 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Ziet er wel tof uit .

Bah, dat is dan weer minder.

Tsja, terugsturen vond ik zo’n gedoe en je ziet er toch niks van. Alleen eens zoeken naar goede dunne dubbelzijdige tape. Dat zou nog beter zijn. Volgens hun was alles " item shipped is correct as they are made to factory specs" dus daar gaan we niet uitkomen. En eerlijk is eerlijk. Het ziet er zo beter uit dan tegen de kast aankijken bij dit model.

1 like

Ja zo op het oog prima :+1:

Moet wel lukken toch.

Van buiten naar binnen met dit lumekanon.

Fijne dag Tudormigo’s :hugs:

27 likes

Fixed :wink:

Gr, Vigorelli

17 likes

Fijn zo’n verstelbare clasp bij deze temperaturen :slight_smile:

20 likes

14 likes

11 likes

Ik zie ineens overal reclame voor de Ranger, of ligt dat aan mij?

6 likes

15 likes

Dan maar ff op de sup,na weer een teleurstellend rondje om een BB54 te scoren,moet toch niet zo moeilijk zijn :roll_eyes:

10 likes