Lekkere Escurio!
Voor wie nog een nieuwe rode BB41 op jubile zoekt, bij S&C in Utrecht hebben ze de rode op de jubilee band nu. Erg mooi!
Iemand enig idee wat losse stalen band voor bb58 kost op dit moment?
Er staat een band van de 54 te koop op het uhrforum zag ik van de week.
Top, maar gaat om band voor bb58….
Tudormigos,
Ik ben op zoek naar solid end links (SELs) voor de BB58. Heeft iemand die al ergens voorbij zien komen / weet iemand waar deze te verkrijgen zijn? Tudor zelf maakt ze niet dus het gaat om aftermarket SELs.
Voor de Black Bay 41mm modellen heb ik ze al en die bevallen prima. Voor wie niet weet wat ik bedoel, zie hieronder.
Plaatje standaard/zonder SELs:
Plaatje met SELs:
Alvast bedankt voor de tips!
826 ballen
🫣
Uhuu
Ik den wel dat er 1 of 2 op het uhrforum te koop stonden voor een “oke” prijs
Edit: niet meer allebei weg
Los van de prijs: wel even zorgen dat je de juiste te pakken krijgt. Dit ivm het subtiele kleurverschil in staal tussen de blauwe en zwarte BB58.
Maakt Tudor ze niet ze zitten toch ook aan de originele stalen band.
Haha. Ik snap je reactie. Het beoogte model valt onder de mannencollectie en heeft steentjes. Steentjes in mannenhorloges zie je toch wat minder vaak vandaar dat ik de term “incourant” erin gooide. Gaat om dit model trouwens:
https://www.tudorwatch.com/nl/horloges/tudor-royal/m28500-0002
Nope… Die zijn niet geschikt/andere maatvoering. Thx anyway.
Heel cool op rubber
Heerlijk om hier lekker doorheen te scrollen. Mooie horloges!
Nieuw hier op het forum. Al wel een tijdje aan het rondneuzen. Iets meer dan een jaar geleden me wat begonnen te verdiepen in horloges. Toen de Hamilton khaki automatic 42mm gekocht. Erg blij mee maaaar ik merk dat het toch niet helemaal mijn smaak is.
Zit wel eens de bb58 blauw te overwegen of bb36 blauw (blauw is mijn favoriete kleur). Bang dat de bb36 alleen misschien wat klein is op 17cm pols?
Binnenkort maar eens kijken of die nog ergens te passen valt! De nieuwe variant is me toch wat te netjes…
Voor nu blijf ik hier nog even scrollen …
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis