Tudor Only deel IX

Ar coating is een toplaag boven op het saffier ?

Je kunt het met je nagel heel licht voelen. Het is ook zeker geen diepe kras

Op de foto krijgen is onwijs lastig

Boven, onder of op allebei

1 like

Ik kan me niet voorstellen dat Tudor een AR coating bovenop het glas doet. Dat soort briljante ideeen komen meer uit de hoek van Breitling en Omega.

3 likes

Zonder research van mijn kant, volgens mij doet Omega AR op de bovenkant bij sommige modellen.

En IWC natuurlijk die het presteren een zwarte plaat er blauw uit te laten zien met hun AR coating aan de buitenkant…

Maar een Pelagos heeft dat niet.

3 likes

Voor zover ik weet heeft de Pelagos geen AR.


En denk ik dat de nieuwe Tudor een chrono gaat worden.

Ja lachen is dat. :joy: Nu blijft Breitling wel koning als het gaat om AR-coating. Dat kunnen ze erg goed. Maar ik blijf AR-coating aan de buitenkant van het glas op een toolwatch met saffier een dooddoener vinden. :upside_down_face: Ziet er niet uit als je dat krast.

1 like

Dan heb ik geen interesse. Ben niet van de chrono´s 🫣

Niet hoor , ben wel eens met mijn glas langs een bakstenen muur gelopen en het glas zag er niet meer uit :scream::cry:

1 like

Of toch niet. Schijnt een foto te zijn van de pers map

2 likes

Dan een Ranger in de kast van de BB54👌
Al denk ik dan dat de 39 eruit gaat.

Ach net terug van vakantie dus een Chrono zit er voor mij niet in :thinking:
Ben toch meer van een stoere beater / duiker
dan chrono ( persoonlijk)


In iedergeval een spannende dag gewenst :hugs:

14 likes

TUDOR 7025/3 JUMBO

7 likes

Waarschijnlijk een zand korrel mee gepakt bij het schoon vegen. Zand is een echte krasser je kunt met 1 korrel je hele horloge verpesten.

1 like

De duik demolition teams worden opgeleid in Florida!

2 likes

Aha, toch een chrono met screw down pushers en bomb proof kast.

1 like

Absoluut

1 like

Op 5 uur kun je de kras wel zien zitten toch gewoon pech denk ik. Ach ja ik ga hem er niet minder om dragen
En de tool wordt als tool gebruikt

5 likes

Wat is je polsmaat? Ben ook voornemens om een Pelagos aan te schaffen. Want dit is een 39mm toch?

Klopt, 17.5cm
Het is echt een heel fijn horloge, draagt fantastisch, is een tikkie misterieus door het iets donkere titanium (in volle zon is het weer heel licht) en prachtig afgewerkt!
Ik begrijp niet dat er hierboven gehoopt wordt op een stalen versie, daar zit geen enkel voordeel aan.
Dus; als 39mm je maat is; happy hunting! :laughing:

1 like

Bedankt, ik heb zelf polsmaat 22mm dus denk dar 39mm voor mij te klein is, wat jammer is omdat er hier eentje werd aangeboden.
Dus idd (happy) hunting!