Tudor Only deel IX

De Pelagos nog een jaar dragen. Punt.
Wat moet je collega’s wel niet denken als je anders straks van een Casio naar een Rolex gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Maar tot nu toe heeft niemand de Pelagos herkend als iets duurders dan een Casio :joy:

Dat is dan ook wel meteen het grootste voordeel.

4 likes

Ik zou de Pelagos lekker blijven dragen. Een jaar is best lang en zou je dan zolang een G-Shock willen dragen?
Met een beetje mazzel verhoogt Tudor weer de prijzen en verkoop je het horloge volgend jaar niet perse voor minder.

1 like

Morning!

24 likes

Allereerst lekker de Pelagos doordragen en daar van genieten . Het niet dragen zou niet veel invloed hebben op de prijs.

Zelf was de Explorer jaren lang ook mijn grail en ja hoor daar was die dan :star_struck: helemaal blij en opgetogen was ik .
Trots ook dat ik die eindelijk om de pols had. Precies de uitvoering die ik wilde in 39mm en met lume in de cijfers.
Mijn Pelagos39 in de verkoop gezet want die moest daar financieel voor weg.
Maar na een paar dagen kwam ik erachter dat toch de Explorer niet was wat ik er van hoopte.
Net te schiny, opvallend echt prachtig maar niet mijn ding.
Ik kon er gewoon niet aan wennen en was er al heel snel achter dat de Pelagos toch echt meer mijn stijl was . Mat , ingetogen veel meer een echte toolwatch dan de R.
De Pelagos weer uit de verkoop gehaald en de Explorer toen maar verkocht.

![image|374x499]
(upload://yMQqW1eSrrbWJaQIXr2eRP4PRy8.jpeg) ![image|499x500](upload://dCGEiV6aiT5ZlaIp3U0EyYzZT9H.jpeg
Nu een beetje ontgogeld maar blij dat ik de keuze heb gemaakt voor de Pelagos .

Ik zeg natuurlijk niet dat dat ook bij jou het geval zou zijn. Maar het mooist zou het zijn als je eerst een een paar dagen een Explorer zou kunnen proberen of het echt jou ding is.
Veel succes met deze best moeilijke beslissing.

Maar bij mij gaat deze niet meer weg en komt er ooit een Explorer achtig horloge bij dan is het toch wel deze Ranger, het enige horloge waar ik nog steeds spijt van heb dat ik die ooit verkocht heb.

Hier naast mijn blauwe 58, toen beide verkocht voor de aanschaf van de Pelagos :wink:

19 likes

Ik ga iig passen/kijken voor ik besluit de Pelagos weg te doen

Idealiter houd ik hem erbij, maar dan zou ik langer moeten sparen

Misschien is het op de pols wel niks voor mij.

2 likes

Jij ook? Ik lig ook al sinds vrijdag gevloerd. Donderdag terug gekomen uit Zwitserland, dus daar ergens opgelopen. Mijn vriendin heeft het ook, dus we liggen samen gezellig in bed :sweat_smile:

Veel beterschap kerel!

4 likes

Beterschap!

Ik doe ook gezellig mee.
Lig alleen niet in bed, moet gewoon werken.

1 like

Zelf inmiddels al weer aan t werk maar nog niet helemaal fit.
Mijn vrouw ligt nu ook al plat met Covid

Jij ook :+1:

2 likes

Beterschap!

2 likes

11 likes

Nog altijd M’N favoriet

14 likes

1 like

:blue_heart:

22 likes

Ik vind m fantastisch

3 likes

Jij denkt dat iemand een Explorer herkend? :rofl:
Ik zou het voor mezelf kopen en niet voor mijn collega’s hoor. Een Pelagos is zelf al echt een topper en prachtig horloge!

1 like

Nee andersom,

Ik vind het juist fijn dan niemand (in mijn omgeving) Tudor herkend als iets duurs.

4 likes

Dan zit je met een explorer ook wel goed.

Alleen submariners en blingy datejusts worden herkend volgens mij.

Nog nooit een opmerking gehad over mijn 16200 Datejust (gladde bezel met oysterband), maar wel over mijn Tudor BB36 gek genoeg…door een mede liefhebber, dat wel

2 likes

Enigszins eens. Droeg laatst een weekje een seadweller en werd bij de pont in Amsterdam meteen erop aangesproken. Daarna een tijdje een YM en die wordt minder herkend. Maakt gelukkig ook helemaal niet uit. Datejust daarintegen wel regelmatig, maar logisch ook

20 likes