Tudor Only deel IX

Mooi

Andere bracelet?

1 like

Ik gok dat 't een president band is

2 likes

Klopt inderdaad :wink:

1 like

Uncle Seiko of zo?

Uncle Seiko band President Bracelet 1450

1 like

Mooi! Bevalt die? Ik heb hem zelf ook en al kan ik niet 100% de perfecte fit vinden, zit die wel erg lekker omdat die vrij licht is

Moet er nog een beetje aan wennen
.haren trekken
als ik lang genoeg wacht lost dat probleem vanzelf op :smiley:

5 likes

Goeieavond Tudormigo’s,

Al jaren was ik aan’t uitkijken naar een Tudor Black bay 58 (zwart), en na een paar jaar met een San Martin homage rondgelopen te hebben, heb ik in april de stap gezet en “the real thing” aangeschaft.

Ik heb een paar maanden quasi non-stop en met veel plezier gedragen, maar toen het zonnetje hier begon te schijnen had ik toch zin in iets meer zomers.
Ik kwam de blauwe versie tegen bij de AD, en die deed opnieuw m’n hartje sneller slaan :wink:

Ik heb het toen uit m’n hoofd gezet, omdat 2 quasi dezelfde modellen in bezit hebben eigenlijk een beetje raar zou zijn
 Of toch niet?
Volgende week is m’n verjaardag en ik heb nog geen idee voor een pakje :wink:

Natuurlijk is de zomer quasi voorbij en kondigt de herfst en winter zich aan, die naar mijn gevoel meer geschikt zijn voor de zwarte BB58.
Misschien m’n verlangen voor de blauwe nog even opbergen :slight_smile:?

twijfels, twijfels :slight_smile:
Wat denken jullie? Passen de blauwe en de zwarte versie naast elkaar in een verzameling?

4 likes

Ah echt? Behalve de clasp vond ik de kwaliteit precies waarvoor je betaald. Naar mijn ervaring een prima afwisseling met de Tudor band.

Heb hier zelf gelukkig geen last van gehad.

1 like

Doen waar je zelf blij van wordt. Pik de blauwe zo nodig hier tweedehands op voor een mooi prijsje en verkoop hem door als de twee naast elkaar toch teveel van het goede is.

Persoonlijk zou ik het niet doen. Gewoon lekker een ander zomers horloge naast de zwarte BB doen, genoeg moois te vinden voor de prijs. Iets sportiefs of anders iets mooi meer dressy

1 like

Ik heb een bourdeaux rode en gmt, het zelfde en toch verschillend kan prima naast elkaar. Maar net wat je mood is, ik zeg doen

2 likes

Hij is er ten slotte om gedragen te worden

14 likes

NY ?

1 like

Twee Black Bays naast elkaar kan prima.
Je kunt ze qua kleur en stemming goed naast elkaar rouleren in de collectie

10 likes

20 likes

De grey dial is prachtig!

1 like

Prachtig :100: