Mooi
Andere bracelet?
Mooi
Andere bracelet?
Ik gok dat 't een president band is
Klopt inderdaad
Uncle Seiko of zo?
Uncle Seiko band President Bracelet 1450
Mooi! Bevalt die? Ik heb hem zelf ook en al kan ik niet 100% de perfecte fit vinden, zit die wel erg lekker omdat die vrij licht is
Moet er nog een beetje aan wennenâŠ.haren trekkenâŠals ik lang genoeg wacht lost dat probleem vanzelf op
Goeieavond Tudormigoâs,
Al jaren was ik aanât uitkijken naar een Tudor Black bay 58 (zwart), en na een paar jaar met een San Martin homage rondgelopen te hebben, heb ik in april de stap gezet en âthe real thingâ aangeschaft.
Ik heb een paar maanden quasi non-stop en met veel plezier gedragen, maar toen het zonnetje hier begon te schijnen had ik toch zin in iets meer zomers.
Ik kwam de blauwe versie tegen bij de AD, en die deed opnieuw mân hartje sneller slaan
Ik heb het toen uit mân hoofd gezet, omdat 2 quasi dezelfde modellen in bezit hebben eigenlijk een beetje raar zou zijn⊠Of toch niet?
Volgende week is mân verjaardag en ik heb nog geen idee voor een pakje
Natuurlijk is de zomer quasi voorbij en kondigt de herfst en winter zich aan, die naar mijn gevoel meer geschikt zijn voor de zwarte BB58.
Misschien mân verlangen voor de blauwe nog even opbergen ?
twijfels, twijfels
Wat denken jullie? Passen de blauwe en de zwarte versie naast elkaar in een verzameling?
Ah echt? Behalve de clasp vond ik de kwaliteit precies waarvoor je betaald. Naar mijn ervaring een prima afwisseling met de Tudor band.
Heb hier zelf gelukkig geen last van gehad.
Doen waar je zelf blij van wordt. Pik de blauwe zo nodig hier tweedehands op voor een mooi prijsje en verkoop hem door als de twee naast elkaar toch teveel van het goede is.
Persoonlijk zou ik het niet doen. Gewoon lekker een ander zomers horloge naast de zwarte BB doen, genoeg moois te vinden voor de prijs. Iets sportiefs of anders iets mooi meer dressy
Ik heb een bourdeaux rode en gmt, het zelfde en toch verschillend kan prima naast elkaar. Maar net wat je mood is, ik zeg doen
NY ?
Twee Black Bays naast elkaar kan prima.
Je kunt ze qua kleur en stemming goed naast elkaar rouleren in de collectie
De grey dial is prachtig!
Prachtig
Mooi!!
Mn beste,
Als t kan gewoon doen, leef je leven,vandaag kan t, morgen is afwachten
Prachtige set! Waarom niet?