Joined the club!
Volgens mij heeft iedereen hem op staal gekocht (verstandigst ook)
Staat je goed! Enjoy!
Prachtig model van ons geliefde merk weer
Lang heb ik getwijfeld over een NA van mijn (eerste) Tudor. Van windowshopping bij elke gelegenheid, naar een bijzonder fijn tripje naar de AD in Amsterdam met goede vriend @CarWatch. Bij deze AD heb ik meerdere Tudor modellen kunnen passen. Helaas was ik er nog steeds niet uit welk model het zou moeten worden. Tijdens het napraten met een borrel aan het water in de zon bij Slangevegt, deelde ik dat mijn hart zei S&G, maar verstand zei: ga voor Staal. S&G heeft helaas (nog steeds) een soort stigma bij sommigen…
Zodoende heb ik nog een paar weken met dit gevoel rondgelopen. Totdat @Carwatch mij attendeerde op een ongedragen GMT S&G van @Meistersinger (Jasper) op HF voor een mooie prijs. Ik dacht: #yolo, never mind het stigma, zo moet het zijn! Na wat berichten heen- en weer hebben we afgesproken dat ik het horloge op zou halen. Hij is heel fijn om zaken mee te doen en ontzettend leuk om een zo groot enthousiasme voor het merk te zien (hij had zelf de mooie BB 925 om!). Bedankt Jasper!
Dan deze fantastische Tudor Black Bay GMT S&G. Wat een plaatje! Hij is bijzonder mooi in een nautische setting, maar ook met de aankomende herfst, met zijn warme kleurenpalet een mooie aanvulling. De zomer is pas net voorbij, maar nu al zin om mijn waxjas weer te voorschijn te halen! Vooral het licht van de ondergaande zon doen deze S&G echt eer aan.
Te uwer vermaak, wat plaatjes toegevoegd.
PS. GMT functie wordt daadwerklijk gebruikt: wijzer staat op NL, bezel staat op China-tijd

Mijn beste,
Chapeau!!
Een passionele introductie van een bijzonder fraaie Tudor.
Je hebt hier goed aan gedaan!!
Geniet er dan ook met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
ZOOOO Sick!! Jeez wat classy
Uiteraard koop je je horloge het liefst op staal en daarna koop je rubber etc erbij. Vraag was meer of het de moeite waard is om OEM rubber te kopen, zelf geen ervaring mee.
Even op het nieuwe doekje (normaal uitziende microvezeldoekjes eindigen altijd bij de rest van de doekjes, dit opvallende patroon moet helpen het los te houden).
Staat je goed!
Topper
Gefeliciteerd
Staat je goed
Waanzinnige Heuer man
Wat is jouw polsomtrek?