zo mooi als het hier uitgevoerd is, de warme kleur van het rosé-goud met de rootbeer-bezel, daar kan toch niemand wat op tegen hebben
Je hebt prachtige foto’s gemaakt die de aard van het horloge perfect weergeven. Ik krijg bijna neiging hem opnieuw te kopen, maar ik weet de concurentiestrijd die dan gaat ontstaan
Nieuw hier op dit forum, na al een tijdje te hebben meegelezen, met meteen een vraag. Als ik onderstaande horloges tegelijk zou willen aanschaffen bij dezelfde AD, is het dan reëel om te denken dat ik hier een korting op kan krijgen? En zo ja aan welk percentage zou ik dan ongeveer kunnen denken?
Het gaat om de Tudor Black Bay 58 Blue en de Tudor Black Bay 39 Blue, de uitvoeringen zoals afgebeeld op de foto.
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken en wat jullie ervaringen zijn.
Snap ik, ik had hetzelfde op basis van wat ik online zag. Toen ik ging passen verdween dat direct en sinds ik hem heb draag ik bijna niets anders meer.
Bitterballen en een biertje daar is perfect om aan het water te zitten met de mooie S&G GMT, voor de volgende keer dus! Gefeliciteerd, hij staat je super