Tudor Only deel IX

Mocht je hem wegdoen :+1:

Wat ik hoor is dat de tudor ranger band (zonder rovets en mét slidelock) naadloos past op de bb58 (zelfde basis kast).

Aangezien ik bb58 op nato heb gekocht en stalen band wil ga ik eens informeren if ik bij AD losse ranger kan bestellen…

Andere optie is even doorsparen voor ranger op staal en beetje wisselen op nato met bb58.

2 likes

Scroll ff naar boven bericht 119 staat de ex BB58 op Ranger band van @pasd

2 likes

8 likes

12 likes

Heb je een 54?

Jup

Te leen toch? :sweat_smile:

Heb ik destijds ook naar geïnformeerd. Was mogelijk om de ranger band los te bestellen.

Is het al weekend?

11 likes

Momenteel nog te leen. Ik ben nog aan het kijken deze week of ik op het voorstel in ga gaan om mijn semaster ervoor op te offeren (wel met cash up van de andere partij)

1 like

Heb je deze los kunnen bestellen bij AD?

Leg die haan eens op de timegrapher, volgens mij loopt hij te langzaam :wink:

1 like

Nee ik had toen een Ranger en een blauwe 58 dus was makkelijk wisselen.
Ik zou ook zo wel weer een Ranger erbij willen hoor.
Maar wou heel graag de Pelagos39 hebben dus die twee toen verkocht en nu al weer acht maanden de P39 en nog steeds geen spijt van.

De Ranger bracelet is wel los te bestellen via de AD alleen wel aardig aan de prijs , iets van €800,-
Nog steeds op Kreta maar vandaag geen wilde zee maar relaxen bij het zwembad. :swimming_woman::sweat_drops:

16 likes

Dat is idd stevige prijs.

Wordt dan wrs for time being wat goedkoper staal van uncle seiko of forstner voor bb58….en dan maar sparen voor een ranger op staal die ik ook kan wisselen met de bb58.

Twijfel nog wel beetje over keuze van de band….

7 likes

Staat wel heel tof :+1:

Nonstop om de pols

Heerlijk dit

22 likes

De presi van Uncle Seiko is echt tof. De sluiting is wel echt slecht maar vind dat zelf niet storend en als je wil kan je een andere sluiting erop zetten.

8 likes

Oogt in elk geval chique!!
Sluiting zou ik inderdaad overzetten. Endlinks vind ik een beetje mwa…

Blijf dit echt een topper vinden. Zo heerlijk draagbaar en die warmte van het goud is subtiel.

Vandaag een andere two-tone kunnen bestellen en de doos raakt langzaamaan (te) vol. Maar wegdoen is geen optie, daar draag ik hem te graag voor…

Wat een twijfels #luxeprobleem :pleading_face: :exploding_head:

13 likes