Koop je toch gewoon een grotere doos?!
Haha check… dat is idd geen punt. Opgelost bij deze
Gratis advies is niks waard
Ik stuur je de stategy consulting rekening wel even via PB
Moet zeggen dat ik de endlinks bij veel horloges en merken niet mooi vind en het me bij die uncle seiko banden niet zoveel uitmaakt voor de prijs. Vind ze basic met weinig goed of fout qua looks maar ben wel onder de indruk van de kwaliteit. Solide endlinks zijn sowieso een plus en ze voelen niet goedkoop aan zoals de sluiting.
Lang verhaal kort, aanrader, helemaal als iemand niet de originele Tudor band heeft
echt he.
Ik.krijg pakketjes van PostNL niet eens aan huis bezorgd, 9 van de 10x rechtstreeks naar ophaalpunt.
Luie flikkers.
Daar kan geen enkele sluiting tegenop qua comfort en nifty-nes
Mis mijn Pelagos. Heb hem voor service teruggestuurd omdat ie -9 per dag liep. Zal nog wel wat weken duren voordat ik hem weer kan dragen.
Indien je kiest voor Uncle Seiko, zou ik in geval van de blauwe BB58 gaan voor de jubilee in combinatie met de originele Tudor clasp.
Bij de zwarte BB58 vind ik persoonlijk de US president mooier uitkomen (geen plaatje bij de hand).
Ik heb beide US banden en beide BB58’s en zeker icm de OEM clasp is het een zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding.
Hier een plaatje van de blauwe op US jubilee:
Het is de Oyster geworden van Forstner….voor op de bb58 blue…
Nu maar rustig genieten van de bb58 op de fabric strap (ook geen straf :-)) en sparen voor een ranger op staal.
Dit staat inderdaad geweldig!
Oef, dit staat erg mooi!
Ach is ook geen straf toch
Ook heel tof, ach en die Ranger gewoon zonder band verkopen
Hahaha😂
Snap Ik wel Sat! Heel tof
Nice! Zo een heb ik ook gehad met gouden plaat, was echt een topper.
Heb jij hem gekocht?!
Leuk Jur, veel plezier er van
Jep geruild tegen de Breitling Premier.