Tudor Only deel IX

Heeeeerlijk

18 likes

Staat de Pro goed :+1:t2:

1 like

Vraagje hier : net uit eten geweest met een grote groep vrienden. Eén daarvan had een bb58 ik denk een jaartje of 2 oud.

Ik vroeg of ik hem even mocht vasthouden en bekijken. Dat was geen probleem.

En ik vond het een mooi horloge mooie case etc. Maar de band en de sluiting vond ik echt gigantisch tegenvallen. Best losse schakels, beetje rammelig. Gewoon niet de prijs waardig in mijn mening. Totaal niet wat ik had verwacht. Is dit iets wat bij sommige van jullie ook is opgevallen of moet een tudor echt bijna Rolex kwaliteit zijn qua band en sluiting.

Staan beiden goed, Maar die P39 is een topper :wink:

2 likes

Thanks!

Die moet ik hebben man :sweat_smile:

2 likes

Voor die paar duizend die je betaald krijg je veel horloge terug.

Laten we dat maar niet doen. Dan gaan ze ook onnodig duur worden als rolex :thinking:

3 likes

Weet niet wat ie ermee gedaan heeft, maar moderne Tudor banden hebben echt geen speling, rammelen niet en de sluiting is gewoon solide.

1 like

Ja misschien vaak gedragen? Hij heeft hem wel bij de ad gekocht. Ik zal eens bij de ad kijken van het weekend. Ik kom hier nog op terug

1 like

Deze is zoals je ziet best goed gedragen (dagelijks) haha maar rammelt niet echt

16 likes

Gaaf om hem zo gedragen te zien!

2 likes

Mijn bandje rammelt ook niet

1 like

Leest deze post, schudt met pols: datejust 116200 rammelt ook wel wat. Rolex band en sluiting wint het qua afwerking en comfort wel, maar moderne Tudor is goed hoor. Daar hoort weinig aan te rammelen :thinking:.

Oftewel, als de Tudor van je kennis niet versleten was dan zal ‘de Rolex kwaliteit’ je wellicht soms ook tegenvallen.

Mooier is die niet, maar fijner draagt die waarschijnlijk wel.

En verder, ieder z’n smaak haha

1 like

Voor de geïnteresseerden, Steel Reef komt met nieuwe bezel inserts voor de gmt

23 likes

Niks mis met zo’n Coke uitvoering! Nice.

1 like

Goedemorgen Tudoristen

11 likes

Prachtig ding toch!

Ik hoop dat ze deze configuratie nog eens uitbrengen in de 38mm case.

2 likes

Holy dam die zwarte bezel… ik heb geen instagram maar hoe en waar zou je zoiets kunnen bestellen. Eigen website?

1 like

Hier ook al bijna 2,5 maand om de pols

35 likes

Heerlijk! Ik sta op de wachtlijst bij de AD. Explorer eruit, deze erin als hij binnen is :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes