goed bezig Jasper
@MrMojo of @MisterTaab nog eens zal ik jullie tippen dat ik er 1 weet zijn vers van de AD op staal.
Vaak gedragen,na twee jaar is een Tudor band echt niet versleten hoor,die banden zijn echt top
zo’n gaaf horloge met dit materiaal en kleurstelling, de gewone fxd doet me niet zoveel, deze wel, ik heb hem gepast, ondanks vrij grote lug 2 lug afstand door de band goed te fixeren. Wat is jouw polsomtrek als ik vragen mag? Staat prima. Vreemd genoeg goedkoper (naja, nog steeds prijzig) dan de gewone…maar ik twijfel vanwege de Red Bull Branding, ondanks dat dit heel subtiel is, en het logo op de achterkant zie je al helemaal niet vanwege de band.
Draagt heerlijk, mijn pols is 20cm.
aha, das wel iets forser dan mijn 16,5cm, ondanks dat vond ik toch dat ie comfortabel om mijn pols zat, tis ook maar net wat je gewend bent, ik vind wat grotere horloges niet erg, maar bij jouw zit ie perfect. veel plezier er mee.
Na een paar maanden Tudorloos geweest te zijn kon ik het toch niet laten om er eentje te kopen. Vandaag lag deze toevallig bij de AD dus direct mee kunnen nemen. Mag ook weer hier posten
Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst
Mooiste pelagos💪🏻
Mooi hoor! Ik heb de OG FXD en ‘39 al anders had ik deze zeker gehaald
Prachtig! Gefeliciteerd met je NA en welkom terug onder de Tudoristi. Ik ben nog steeds in mijn sas met de blauwe M.N. maar deze zwarte mag er zeker wezen .