Tudor Only deel IX

Omdat ze hem dichter bij het origineel wilden brengen, en daar zat een rolex big crown op.
Tenminste denk dat ze het daarom gedaan hebben.

1 like

Nog 1tje van mijn vakantie met mooi uitzicht!

24 likes

Is het al tijd om te gaan speculeren voor de Tudor releases van 2024? :grimacing:

1 like

Ik gok op een Tudor Submariner :wink:

4 likes

58 in differente kleuren :sunglasses:

Black bay pro Polar :grin:?

11 likes

Een 54 in blauw :ok_hand:t2:

4 likes

Laat ze deze maar uitbrengen in 2024

15 likes

BB58 op jubilee.

14 likes

Ik hoop dat ze iets gaan doen op basis van de “ONE” die ze dit jaar hebben uitgebracht.
Tudor Prince Chronograph, met het nieuwe échte in-house uurwerk van Tudor MT59XX, ter vervanging van het Breitling B01 uurwerk (MT5813).

Edit: Alleen jammer dat de “ONE” zo achterlijk groot is… 42mm. :face_with_raised_eyebrow: Dit had gewoon lekker rond de 39mm moeten zitten. Mooie differentiatie ten opzichte van de BB Chrono van 41mm.

14 likes

15 likes

15 likes

19 likes

:astonished: dit is toch waar jij normaal keihard SUB!!! begint te roepen? 🫣 #confused

1 like

Dat niemand die small block van @Brick koopt in het blauwe deel. (Ik heb de funds niet)

Man man wat is dit mooi in het echt. Foto’s doen hem geen recht.

Singer dial. Glossy. Witgouden markers en wijzers. Kast/kroon alles is vintage Rolex

Gewoon een Daytona met een valjoux uurwerk.

Ik heb m ff te leen maar pfoeeee hebben….

23 likes

Foto van afgelopen nachtdienst, was een storing op HF en kon toen niets plaatsen.
Nu weer 8 dagen vrij :wink:

17 likes

:sunglasses: Met een week of wat hoop in dat m’n 54r er zo gaat uitzien. In blijde verwachting van 'n “Uncle” Jubilee horlogeband. :crazy_face: :innocent:
:clinking_glasses:

20 likes

Staat tof.

1 like

Dat niemand die small block van @Brick koopt in het blauwe deel. (Ik heb de funds niet)

:point_up_2:ik helaas ook niet. Begrijp je volkomen

2 likes

Merci. Mag ik zeker hopen. Die versie gekozen “i.c.m. met de eigen verstelbare Tudor sluiting”, reuze benieuwd.

1 like