Tudor Only deel IX

Doe je goed :facepunch:

1 like

Deze

Al je twijfels opgelost in 1 keer

13 likes

Zelfs ik geloof er niet meer in. :joy: Zeker niet na dat geintje van een paar maand terug, waar ze de Tudor FXD in het zwart hebben gelanceerd, met daarbij allemaal plaatjes en verwijzingen naar de Tudor Sub uit de jaren 70. :rofl: :pirate_flag:

4 likes

Dat zou helemaal mooi zijn :+1:

1 like

Normaal werk ik 7;op 7 af maar nu een extra nacht vrij genomen. Heb nog zoveel uren over .

2 likes

De jubilee heeft wat mij betreft het grootste en daardoor het meeste verschil t.o.v. de standaard, waar i.m.o. ook niks mee is. Aardbeienjam vs kersenjam. :smiley:

Meer mensen die dit probleem hebben met de nieuwe Ranger? Deze is nog geen jaar oud en nu al het bandje naar de gallemiezen. Zit daar garantie op of wordt dat een nieuw bandje van honderden euro’s?

2 likes

Gelukkig heb je 2 keepers :upside_down_face:

Zou niet mogen inderdaad, maar het is de hybride rubber band zie ik. Ik zou er een aftermarket keeper op zetten. Zolang de band zelf nog ok is, is het rap gefixt. Of eens polsen bij de AD of ze die keepers niet zo kunnen leveren onder garantie.

De hybrid band houdt zich goed en draagt lekker. Ik zal de AD eens bellen om te kijken wat er mogelijk is. Moet te doen zijn.

1 like

Op tropic

23 likes

Bandjes wisselen blijft leuk.
Ander bandje ander horloge.
#nooitbezuinigenopbandjes

16 likes

Klopt

1 like

Diaboliq Paratrooper

13 likes

27 likes

Heel mooi deze uitvoering :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

13 likes

Mogguh.

25 likes

21 likes

De pelagos was eigenlijk niet aan de beurt maar goed, nieuw bandje is binnen en dan wil ik natuurlijk zien en voelen hoe het gaat :yum::+1:

16 likes

Het zien van al die Tudor’s op leer en rubber heeft zo zijn effect. Draag hem eigenlijk nooit op rubber, moet ik vaker doen.

25 likes