Lekker man! Wel met mate, ouzo kan gevaarlijk zijn in grote hoeveelheden
Het staal van de blauwe variant is een tintje meer helder 't.o.v. De zwarte variant.
Haha, ja top, wij zijn het eens maar @AA-79 is nog niet overtuigd op basis van zijn eigen waarnemingā¦
Maakt niet uit, zolang hij zelf het verschil niet ziet
Toch vind ik het ook lastig te geloven hoor. Omdat de referentienummers hetzelfde zijn. Dat is toch niks voor Tudor?
Het enige wat ik me nog wel kan voorstellen is dat de banden van een verschillende productie komen en daardoor verschillen.
Hahaā¦integendeelā¦als ik serieus maar lichte twijfel qua kleur had gezien had ik dat gezegd.
Maar feit blijft dat het vreemd is dat beidde banden exact zelfde referentienr. / onderdeelnummer hebben. Puur uit nieuwsgierigheid; Hoe moeten ze in de fabriek deze onderscheiden?
Dus mijn opmerking was meer; mocht iemand met het verlossende woord komen (qua ref.nummer / onderdeelnummer) dan zijn er wellicht mensen in de toekomst hier mee geholpenā¦
Denk dus exact ditā¦
Is er niemand met 2 zwarte bb58 die ze even naast elkaar kan houden ā¦ā¦
Haha, ik check uit! Ik voel me een Jehovaās getuige die mensen probeert over te halen en dat is niet mijn ding. Voor wie het verschil niet ziet, is het allemaal geen issue.
De vraag was, is er verschil? En het enige correcte antwoord daarop luidt ājaā. Wie dat niet kan of wil geloven: no problem, althans niet voor mij
Ik heb ze ook beide gehad en wat jij zegt klopt voor de volle 100% wat betreft het kleur verschil,zwarte is tikkeltje donkerder van kleur
Top, dan zijn we eruit!
Dan heb ik denk toch eentje voor blauwe bb58 overgenomen die per ongeluk destijds in de fabriek op een zwarte terecht is gekomen (die ellende krijg je met zelfde ref.nrā¦dan gaat er wel eens wat mis).
Morgen direct een kaslot kopenā¦voel mij net guus geluk!
Laatste wat ik erover ga zeggen. Elders in de band (op dezelfde link als het ref nr) is nog een code gegraveerd. Mogelijk verwijst die naar het staaltype/de kleurtint.
De codes zijn iig niet hetzelfde tussen de blauwe en de zwarte. Ik heb ze niet beide in de buurt liggen nu, maar van de zwarte is de code XR06 en van de blauwe luidt die anders (ja, weet ik 100% zeker ook al heb ik die niet bij de hand nu).
En nu check ik echt uit (ten aanzien van dit specifieke onderwerp).
Jep! En dat is best goed te zien. Ik weet niet meer wie het waren, maar een aantal hier hebben het ook bevestigd.
Edit:
Het waren @hondersotto en @Seumpie2
Aan mij heb je geen donder, omdat ik alleen de blauwe heb en niet beiden, maar ik heb het zelf ook gezien bij een kleine meeting van horlogegekkies
Hondersotto, had jij ook niet een foto geplaatst een paar maanden geleden?
Zie ook mr. Barker:
Prachtige foto
Thanks soms lukt het wel aardig met de mobiel.
Oef, dat kan ik me ff niet herinneren, Julian.
Helaas heb ik niet alletwee de uitvoeringen bij de hand nu, anders had ik graag wat pics gepost.
Sowieso is dat momenteel wat lastiger omdat de zwarte, de zwarte niet meer is maar tegenwoordig (al dan niet tijdelijk) als āRoot Beerā door het leven gaat en omdat de blauwe op een US jubilee zitā¦
Groet!
Otto
Die mod is echt zo goed gelukt! Jubilee staat ook zeker tof! Daar krijgt die echt een vintage look van.
Ik had het nog even opgezocht en het was op 4 mei Maar je had geen foto geplaatst haha.
Als deze bruine combi uitgebracht zou worden, wil ik hem hebben. Of als iemand 'm mod en verkoopt
Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is de reactie van een Tudor AD. Heb je het al eens laten zien aan een AD, @hondersotto?
Nee, dat toeval is er nog niet van gekomen. En dan nog, dat kunnen die lui in GenĆØve ook prima zelf uitvogelen met hun renders. Niet dat ik bij de AD binnenstap en dat die vervolgens naar Zwitserland mailt van āik heb nou iets gezien, die moet je uitbrengenā of zoā¦