Crosspost
Haha, das waar
Zou m in de toekomst best wel naast de P39 erbij willen.
Chipsvingers denk ik. Paprika
We gaan hem niet baby’en
Hahaha , Tja kan ik niet tegen hoor
Geen stofjes of vingers op mijn horloge glas.
Is mij nooit opgevallen. Ga je vrijwillig in therapie of moeten we een procedure voor gedwongen opname in gang zetten?
inruilen op een speedmaster??
Ja, dat is wel het plan… en als dit gelukt is, dan weer sparen voor een blauwe BB58
jazeker mooi man altijd leuk weer een nieuw doel
Zeker! De jacht is wel bitterzoet hoor Ik geniet echt van de jacht en informatie opdoen. Ik ga er een icoon voor terug krijgen, maar de BB58 weg doen is best pijnlijk
tja dat zijn de keuzes die we soms moeten maken,of een horloge verkopen en vlugger bij de grail of toch dat ene horloge houden en wat langer sparen voor de grail.
zou je voor jezelf moeten afwegen welke je liever wil hebben
en zo blijven we aan de gang
Waarom niet deze houden en doorsparen? Denk dat het een kosten effectiever optie is
Precies. Moet ook wel, anders groei je uit de hobby. Dat is zonde. Dat bezig zijn is nou juist zo leuk
Daar zou ik het normaal mee eens zijn. Alleen ik heb in september vorig jaar er voor gekozen om een jaar met sabbatical te gaan dus ik heb momenteel geen inkomen en leef van mijn spaarcenten. Maar in de spaarpot zit helaas geen geld voor een Speedy en sparen zit er momenteel ook niet in
Dus vandaar deze omslachtige constructie
Yes, het leukste deel van de hobby vindt ik.
Maar wel dat gevoel hebben van dat horloge moet en zal er nu meteen komen, is het niet linksom dan wordt het wel rechtsom, heeeel herkenbaar
Geweldig