Tudor Only deel IX

19 likes

Goedemorgen :grinning:

10 likes

Fijne maandag Tudormigo’s :hugs:

10 likes

Ik ga je foto’s missen Julian !

2 likes

17 likes

Schitterend ook deze :facepunch:

1 like

Fijne maandag!

23 likes

Vroeg of laat komt er hopelijk wel weer een Tudor bij :smile:

4 likes

16 likes

@JuKo je bent de collectie purge begonnen zo te zien? Jammer dat je de perfecte daily beaters eruit doet maar de Speedy is wel een fantastisch ding. Ga je voor de nieuwste variant? By far de beste stalen band die er ooit op heeft gezeten, super comfortabel en mooi.

2 likes

Jep, helaas moeten ze er uit, maar financieel gezien is dit momenteel de enige optie om mijn grail der grails te kunnen bemachtigen :grin: Ik vind het zelf niet heel erg hoor, want ik merk dat als ik meerdere horloges heb, er altijd eentje topfavoriet is en de rest staat stil. Dus in die zin is terug naar een kleinere collectie wel fijn.

Daar wil ik inderdaad graag voor gaan. De band van de 1861 is ook prima, maar de band van de 3861 is echt subliem!

3 likes

Quartz kopen :wink:. Ik moet zeggen dat die keuze mij ook goed bevalt, vooral naast een daily zoals de Tudor bij mij.

Voor mij persoonlijk vind ik het zo’n upgrade dat ik de 1861 zou overslaan als die in vergelijking met een betere deal te koop is. De band mist taper en is naar mijn mening veels te lomp. De 3861 band is in echt enorm veel beter. Uitstekende keuze maak je, kan je niet mee mis gaan

1 like

Hihi. Al een paar keer geprobeerd. Ik krijg er geen klik mee. Dat lopen pieren en mieren van een horloge op tijd moeten zetten en/of de veer moeten opwinden vind ik wel wat hebben… ach ik hoef het niet uit te leggen. Iedereen op HF begrijpt dit wel :joy:

Dankjewel!

2 likes

Ik begrijp je heel goed, voor mij heeft Cartier dat idee wel verbroken. Het enige merk waar design voor mij belangrijker is. Een quartz in een Tank is aanzienlijk fijner, plus, nu met batterij die 8 jaar mee gaat.

En dat gepriegel met het aandraaien van kroontjes op de oude mustjes doe ik al genoeg, hoef dat niet in mijn vrije tijd ook te doen, haha.

1 like

Hahahaha ik heb dat gevoel nu een beetje met bbq-en. In het begin vind je het heel tof om met kooltjes te rommelen en de temperatuur handmatig te regelen. Nu wil ik eigenlijk wel een pellet smoker: gewoon pellets in de bbq doen. Knop aanzetten, temperatuur instellen en het ding doet verder zijn werk :rofl:

Maar goed… terug naar on topic :grin:

12 likes

Precies. Kijk, ik zou mijn Tank zo inruilen voor een flinterdunne vintage handwinder AP of Vacheron maar goed, dan spelen er ineens andere dingen mee.

Toffe foto van je BB58 ook weer, ben benieuwd naar al je aankomende Speedy foto’s

2 likes

18 likes

Alvast met de datum van morgen zie ik.
Dan hoef ik dat morgen niet te doen…:roll_eyes:

9 likes

Toch spijt van de verkoop? :sweat_smile:

Paar weken de Pro nauwelijks gedragen en stond zelfs op het punt van verkoop maar hij is toch wel lekker hè :kissing_smiling_eyes:

9 likes