De zwarte past inderdaad beter bij de BB Pro. Wordt wel een lekker combi op deze manier!
Ziet er goed uit, rubber is altijd fijn voor deze tijd van het jaar. Alles wat ik nu thuis heb zo ongeveer zit op staal, zonder micro adjustment en helaas ligt mijn seamaster op rubber nu in de kluis 🥲
Maar goed seamaster gaat wel mee op vakantie op rubber
Denk dat die wel heel mooi gaat staan. Benieuwd naar de foto’s.
Heel gaaf , groen is volgens mij ook heeeel tof. Ben benieuwd naar hoe het staat.
Sluiting van Tudor zal ook wel 300plus kosten
De sluiting heb ik ooit al preventief op de kop weten te tikken voor rond de 150 euro.
320 dollar (incl verzenden) en zeer waarschijnlijk nog wat import tax is natuurlijk belachelijk veel maar ik was al zo lang rond aan het zoeken…
Wel wat foto’s van iemand met een universele curved band gevonden maar om die nou lukraak te gaan bestellen en proberen wordt waarschijnlijk ook een dure grap.
Bovendien vond ik het heel echt gaaf bij de strap dus meteen besteld. Soms moet je jezelf een beetje verwennen
Groen leek me heel gaaf en was eigenlijk m’n eerste keuze maar voor dit geld eerst maar even op safe gespeeld omdat ik bang was om met een afwijkende kleur en ook nog behoorlijk opvallende accenten een kerstboom van het horloge te maken.
Verstandig om op safe te spelen, want de band is niet echt goedkoop. Persoonlijk denk ik ook dat groen heel gaaf zal staan, alleen niet met de gele onderkant.
Wanneer verwacht je hem binnen, ik krijg hopelijk eerdaags de originele nato binnen, schijnt ook een feestje te zijn😎
Waarom moet die weg?
Snap hem blijft een vet ding die LHD iig!
Ik ben benieuwd wat je dan op het oog hebt om deze krachtpatser te laten gaan
Ach… moet ik nodig zeggen
Hahaha
In een ideale wereld .
Ah ja, dat begrijp ik wel!
De explorer zit ook in mijn lijstje. Dit is echt mijn droom trio en dan ben ik klaar. En dan ook de 124270 ipv de 114270.
Ik hoop dat je hem snel kunt bemachtigen.
Is het de 124270 uit het blauwe? Of ga je voor een nieuwe?