40mm hoop ik? Op jou pols zie je een 36mm haast niet of wel?
Moest ik zo geen kippepootjes hebben had je bericht
Morgen zou hij binnen moeten komen volgens UPS🎉
Exact dit… effen groen zou mijn voorkeur ook hebben. Maar een andere kleur dan de dial en dan ook nog gele accenten werd me even te gek…(voor nu)
Alleen gepast maar vond dit horloge zo ontzettend lekker om de pols vallen daarnaast oogt hij in het echt ook net iets spannender dan op de plaatjes.
Je bent er nu in ieder geval 1 stap verder van verwijderd. Koos Tudorloos!
Eerste indruk, schitterende kwaliteit. Past super en staat en lekker sportief met de gele accenten.
Klein nadeel: ze hebben maar 1 maat en die is vrij lang (ik het 17,5cm polsomtrek)
En weer eens gebleken dat vertrouwen goed is maar controle beter.
Sluiting van een forumlid overgenomen als bb58 sluiting maar blijkt de 18mm sluiting van de reguliere 41mm BB te zijn (dus op zoek naar een bb58 sluiting).
Kan toch wel?!
Nieuwe aanwinst aan het proefdragen. Heerlijke maat, 36mm. Voor mij een perfecte combi met mijn BB58, dit is net wat ingetogener en dressier, maar door de stevige kastvorm en de dikke lume toch geen tuttige dresser. De zilvere dail draagt optisch ook groter dan de zwarte en blauwe.
Heb deze met bijzonder stevige korting nieuw gekocht (25%). Wellicht omdat de nieuwe uit is…
Alleen bandjes zoeken is lastig. 19mm is toch echt wel een onhandige maat.
Ik ga op zoek naar een losse 18mm tusor clasp en een bracelet clasp, en dan nog een unkle jubilee band erbij.
Lekkerrrr
Staat prima, maar de lange kant zit nu boven .
Heel tof
Gefeliciteerd
Raar maar waar maar zo schijnt hij te horen.
De tudor clasp is schijnbaar ontworpen om “omgekeerd” gedragen te worden.
Tja maakt natuurlijk niets uit , alleen even wennen met omdoen.
Ik moet er ook wel even aan wennen, maar hij vouwt nu dezelfde kant op als breitling en omega vouwsluiting en de sluiting op bracelets. Schijnbaar klopt het dus wel.
Al moet ik er zelf ook echt wel even aan wennen
Thanks! Ik heb 10 jaar de eerste generatie Pelagos gedragen. Nu over op de 39. Zoveel comfortabeler