Tudor Only deel IX

Jaaaaa staat hem goed! Dat kleine randje geel wat nog zichtbaar is maakt het veel speelser! Erg mooi voor van de zomer! Geniet er van!

1 like

Dit tintje blauw :thinking:

Gr, Vigorelli

23 likes

Veel te weinig fxd´s passeren hier de revue :ok_hand:

1 like

8 likes

Erg mooi op rubber!!
Geniet ervan deze zomer

1 like

Vind het mooi maar ben niet helemaal overtuigd, zelf een beetje bang dat groen nog mooier is. :speak_no_evil:

1 like

Bedankt, Ja draagt ook super.

Al sinds aankoop 20 dagen non stop aan de pols. Dat zegt wel wat over het succes van deze tudor :muscle:t6:

21 likes

14 likes

Dit zonlicht op de vroege ochtend in Aveiro (Portugal) staat hem goed.

9 likes

Heb die van mij nu al weer 9 maanden en draag echt bijna niets anders.
Het lichte gewicht de fijne verstelbare band plus dan ook nog die heerlijke rubberband maakt dit tot het fijnste en ook best afleesbare horloge wat ik ooit heb gehad.

4 likes

Ik twijfelde tussen de BB58 Blue en de Pelagos 39.

Het is de Blue geworden, maar nu blijft de Pelagos maar in mijn kop zitten.

Ik ben dus al weer plannen aan het smeden om toch de Pelagos om de pols te krijgen.

:see_no_evil:

3 likes

Als je nou even een paar maanden wacht totdat ik weer financieel ben bijgekomen na mijn NA, dan neem ik de BB58 over :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Kijk dat is leuk zaken doen :wink:

1 like

Ik weet niet of ik een paar maanden kan wachten.
Als ik eenmaal iets in mijn kop heb dan moet het zo snel mogelijk gebeuren :sweat_smile:

2 likes

16 likes

Hahaha jep… zo ben ik ook! Gelijk aanpakken en spijkers met koppen slaan!

2 likes

Nice :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zo is dat :+1:

1 like

Iemand die hier nog iemand kent, of wellicht zelf op zoek is naar, een 20mm originele Tudor Nato band? Voor de BB58 zwart.

Of is het de bedoeling dit exclusief in het blauw te houden? Dan verwijder ik dit weer, natuurlijk

Het is wel een plaatje

8 likes