Groen staat de Speedy erg goed!
Ik zat toevallig een review te lezen van de 54. Ik ben al even uit het Tudor kamp, na 4 jaar een 58 gehad te hebben en ik mis hem wel een beetje. De 54 zou nog wel eens een waardige vervanger kunnen zijn, maar ik vond het gouden kleurtje op de bezel en de matte plaat net mooi. Ik zou de 54 eens moeten passen dus.
Hoe kijk jij hiertegenaan?
Ik heb zelf een 58 en een collega een 54. Ik vind de cijfers op de bezel op de 54 niet mijn ding en prefereer de faux patina.
Proporties van de 54 zijn voor mij muah, wat ik op de pols vaak niet mooi vind staan. De lugs lijken nu er lang en lopen ineens sterk af. Beetje hoekig. Plus, de proporties van de bezel t.o.v. de rest van het horloge vind ik persoonlijk bij de 58 mooier.
Maar,
Mijn collega heeft een plattere pols, en daar vind ik hem fantastisch staan. Dus vooral passen en zelf oordelen zou ik zeggen.
Ik vond de 58 altijd al perfect van afmetingen, ik heb nooit het gevoel gehad dat hij te groot was. En zo op foto vind ik de sunburst niet persé een verbetering. Maar sinds ik een medium Santos heb die me als gegoten zit, kan ik die kleinere maten wel waarderen voor zo’n alledaags horloge
Dat is altijd het beste inderdaad. Als ik eens langs een AD passeer, spring ik zeker eens binnen. Bedankt voor je uitleg en foto’s!
Dat zeker plus de rode driehoek bij de lume pip maakt de 58 net wat toffer.
Wordt steeds slechter,kan waarschijnlijk vandaag weer geen droog fietsritje maken,pffff.
Bah, net ff snel tussen de buien door de hond uitgelaten.
Kan daar ook een gewoon bandje op?
Ik heb deze strap op maat laten maken: 11 + 5 cm
Als je grote polsen hebt, kan een gewoon 20mm bandje ook.
Sexy horloge, hoe bevalt 'ie?
Zooooooo weer een nieuwe aanwinst