Tudor fanaten, op Chrono staan al die BB58 zwarte wijzerplaat, in NL, allemaal rond de 4000-4300 euro. List is rond de 3850 dacht ik.
Zijn ze schaars verkrijgbaar? Ik hou me hier niet erg mee bezig, maar toch benieuwd
Tudor fanaten, op Chrono staan al die BB58 zwarte wijzerplaat, in NL, allemaal rond de 4000-4300 euro. List is rond de 3850 dacht ik.
Zijn ze schaars verkrijgbaar? Ik hou me hier niet erg mee bezig, maar toch benieuwd
vandaag gezien in aken,en de s/g mooi horloge
mooier als de blauwe wat ik heb gehad
List is 3910, deze prijzen zijn veel te hoog. Denk dat ze met een zwarte wijzerplaat rond de 3k gebruikt zitten
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Fenomenale wijzerplaat en draagt super heerlijk.
Kon het niet laten, was hier al van bij de release naar aan het lonken
Ik ben eigenlijk voor de blauwe binnengegaan, toch ook echt geweldig mooi.
De blauwe, licht champagne en antraciet naast elkaar kunnen passen en de antraciet heeft het nipt gehaald
Bedankt
Heel tof
Oranje Wolbrook tropic gescoord voor wanneer de zon gaat schijnen, bij dit model loopt de print op de kopse kant wat door.
Vind deze NA wel het posten waard. Band icm sluiting zit erg goed, vind de kleurencombi geslaagd en horloge past prima onder mijn shirt. Nu kijken hoe lang (kort) de pcl en clasp mooi blijven glimmen…
Mijn beste,
“Het posten meer dan waard”.
Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit!!
Draag hem beide met fierheid.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met jouw nieuwe horloge! De kleurencombinatie is inderdaad prachtig.
Mooie aanwinst. Gefeliciteerd
Prachtig horloge, gefeliciteerd en geniet er van!