Tudor Only deel IX

Mijn beste,

Wat een schitterende foto!!
Mijn complimenten. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

wat leuk om te horen! Thanks je maakt mn avond

1 like

Na een dag klussen toch nog even omgedaan.
Zo’n onwijs mooi horloge is het !

13 likes

Ff gummetje halen, werkt top

6 likes

Nee had nog een Ali , is alleen wel 22mm. maar dat valt niet echt op. Maar deze kleuren staan m goed dus wie weet koop ik deze nog in MN uitvoering.

3 likes

9 likes

Verdwijnt vanzelf weer :ok_hand:

2 likes

Ik hoop het

1 like

Ik neem aan dat je een full set koopt? Met originele factuur erbij? Je kunt achterop de case een serienummer vinden die ook op het Tudor pasje staat. Vanzelfsprekend moeten deze overeen komen. Ook staat deze code op de papieren factuur van de AD waar het horloge gekocht is. Verder is het denk ik een kwestie van gewoon goed kijken en even met het uurwerk spelen. Voelt het niet goed, gewoon niet doen. Ondanks dat je er wellicht ver voor gereden hebt.

4 likes

Factuur is er bij volgens de verkoper, heb hem nog niet gezien.

Nummer op kast en pasje komen iig overeen

1 like

Zo op t oog ziet het er goed uit de rode Pelagos letters zijn dikker geprint zoals t hoort.
De kroon even opwinden , bij dit uurwerk hoor je een ratel als je te ver aan het opwinden bent.
Verder de tips van @Stuntar natuurlijk .

2 likes

Het is in ieder geval een pracht horloge. Ga je geen spijt van krijgen.

2 likes

Ik heb mijn mooie Black Bay Blue er voor verkocht dus ik hoop idd dat ik er geen spijt van krijg. :grin:

1 like

Mocht de tag er ook bij zitten, dan kun je het serienummer driedubbel controleren. Maar het zal een beetje afhankelijk zijn wanneer deze is aangekocht. AD’s zijn een paar maanden geleden begonnen tags er niet meer bij te leveren.

2 likes

24-11-22

Die dial! :sunglasses:

23 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik zou bij zoveel twijfel deze Pelagos aan mij voorbij laten gaan……

2 likes

Is het een betrouwbare verkoper?

2 likes

Ik wil een like uitdelen maar ik mag niet meer vandaag 🥲

2 likes