Ik hoor altijd een klein rateltje bij het opwinden van mijn p39 … overigens ook bij mijn bb58
Schijnt aanpassing te zijn op recente uurwerken
Ik hoor altijd een klein rateltje bij het opwinden van mijn p39 … overigens ook bij mijn bb58
Schijnt aanpassing te zijn op recente uurwerken
Ik twijfel niet perse, maar als er bepaalde dingen zijn om op te letten dan weet ik dat graag vooraf
Volgens zijn marktplaats ervaringen wel.
Hij is ook goed te vinden via Google.
Op zich vertrouw ik het wel, maar het blijft een hoop geld.
Vandaar de vraag of er aandachtpunten zijn.
Zo is er bijvoorbeeld binnen een andere hobby van me, (messen) een bepaald model Spyderco die massaal gekopieerd wordt.
Is nergens aan te zien, behalve het serienummer, alle kopieen hebben hetzelfde nummer.
Bij twijfel niet inhalen, alles lijkt legit. Maar als je een bepaald onderbuik gevoel hebt. Niet doen en lekker verder zoeken. Komen hier ook regelmatig voorbij.
Oh en ik dacht dat mijn uurwerk niet goed was. Die ratel hoort dus?
Klopt, is de beveiliging tegen te ver opwinden.
Zo heb ik het ook gedaan
En nu 9 maanden verder nog nooit spijt gehad.
Hadden ze mij bij S&C wel mogen vertellen toen ik ze er over vroeg. Ze hadden geen idee vonden het ook vreemd.
echt toppers bij
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook vreemd vondt, maar na wat zoeken op het ww redelijk snel gevonden en bevestiging dat dit bb58 ook exact hetzelfde was.
Dus no worries …. hoort zo!
Nou, pak van m’n hart. Toch fijn zo’n forum. Dank voor de info!
4 zo te zien !
Misschien volgende week de switch maken van deze:
Naar:
Hevige twijfel of ik er goed aan doe…
Klotehobby
Blauwe is wel heel cool
Ja dat vind ik ook. En net even wat informeler. Maar dat zwart van de zwarte is ook wel weer heel intens, glossy en diepzwart.
Ben altijd erg gecharmeerd van de blauwe van @Colnago
Het is eigenlijk allemaal zijn schuld
Ja beide zal het mooiste zijn natuurlijk