Tudor Only deel IX

Heel mooi, gefeliciteerd.

1 like

Dit is m geworden in de 39mm uitvoering.

39 likes

Nou jij bent niet bepaald het verkeerde pad op gegaan :joy: wat een mooie aankoop zeg! En in de juiste maat :+1:
Geniet!

2 likes

Zie de link met Kermit alleen niet zo :grimacing::thinking:

1 like

Its not easy being green :relieved:

Ah mooi man! Ik weet nog wel dat je die een paar maanden geleden te leen had!
Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf. Bleef die na de eerste keer altijd nog in je hoofd spoken of heeft de Smiths Commando het vuur voor de Explorer weer doen aanwakkeren?
De Explorer is voor mij ook altijd nog eentje die ik krijg in mijn collectie zou willen.

2 likes

Altijd al een grail geweest hoor. Daarom vond ik de Smiths ook zo gaaf :wink:

3 likes

Eindelijk!!
Held

1 like

Jep dat snap ik hahaha. Ik wil ook langzaam gaan bouwen naar de ultieme 3 piece collection en daar hoort ook een Explorer bij. Om de honger te stillen zit ik ook wel eens te overwegen om de Smiths Explorer er bij te nemen. Zo kan ik ook eens ervaren of een 36mm bij mij past, of dat ik toch beter voor een 40mm kan gaan.

2 likes

Tja het is een kwestie van wennen hoor :upside_down_face: al is de Explorer die ik nu heb 39mm die vind ik toch net iets beter passen.

:laughing: :innocent:

2 likes

Super mooi Dan! Gefeliciteerd :ok_hand:t2::+1:t2:! Geniet ervan!

1 like

Wow!! Van harte. Dit is denk ik wel mijn eindstation, al zou ik voor de 36mm gaan.

1 like

:+1:

Gefeliciteerd! Is de Pelagos weg nu?

1 like

Sorry zie hem net voorbij komen in het blauw :stuck_out_tongue:

1 like

De mooiste een MK2 heel veel draagplezier en laat die stalen band er aub opzitten :laughing::laughing::laughing:

2 likes

Eens! Explorer hoort inderdaad op staal en niks anders.

Of heeft de 214270 ook van die rechthoekige inhammetjes tussen de lugs zitten die je ziet als je er een andere band op doet, net zoals zijn 36mm broertje?

Hoe dan ook… hij hoort op staal :joy:

2 likes

Heel mooi!

Gefeliciteerd! :partying_face:

Heb je hem ook al binnen?

1 like

Wat? Explorer is een van de grootste banden sletjes die er bestaat, wat een onzin dat die alleen op staal hoort :joy:

4 likes