Tudor Only deel IX

De niet met line gevulde 3-6-9 op de mk1 is net een zere duim en de te korte wijzer set van de voorgaande uitvoering in 36mm toch?

1 like

23 likes

Klopt die noemen ze de Trex vanwege zijn kleine wijzers :t_rex:

1 like

Proficiat!

Het saaie uiterlijk wat me juist zo aantrok in deze, stond me vanaf de een na de andere dag ineens tegen, als ik zie hoe gek jij was op de Pelagos 39 die je nu verkoopt ben ik oprecht nieuwsgierig hoe lang je hier plezier aan gaat beleven (bedoel dit niet l.llig, zo kan je het misschien wel lezen zeker niet bedoeld!).

Maar dat gaan we ongetwijfeld meemaken hier.

Heel veel plezier ermee! :+1:

3 likes

Nee joh, past juist op elk stoffen bandje!

Eens!
Explorer op een toffe NATO is echt top voor de afwisseling

2 likes

Hahaha smaken kunnen verschillen :grin:

Ik weet niet of de 40mm het ook heeft, maar de 124270 heeft van die rare rechthoekige inhammen in de kast tussen de lugs zitten. Daar valt de bracelet in. Als je dus de bracelet er af haalt en op een andere band zet met rechte aanzet of op een nato, dan blijf je die inhammen zien. Daar kan mijn CDO (OCD maar ik moet met mijn OCD de letters ook in alfabetische volgorde hebben :rofl: ) absoluut niet tegen. Mocht je dus veel willen wisselen met banden, dan zou ik eerder voor de 114270 gaan. Die laatste heeft dan ook weer en lug-breedte van 20mm dus het aanbod van bandjes is dan ineens een stuk groter haha.

Maar ja… die gigantische taper en 19mm brede band van de 124270 vind ik weer :heart:
Wellicht is mijn mening van een Explorer enkel op staal zo gevormd haha. Maar eigenlijk ben ik sowieso meer van de stalen banden. Nato’s vind ik wel leuk, maar na een middagje ben ik er wel weer klaar mee :see_no_evil:

2 likes

Eerlijk gezegd, ik vind de Explorer1 een van de saaiste horloges die er is, sowieso die Rolex maakt. Snap absoluut waarom die zo’n succes is, alleen zou ik altijd een andere Rolex kiezen.

Dat gezegd hebbende, draagcomfort is geweldig

2 likes

Hahaha absoluut mee eens! Maar ik denk dat ingetogen, conservatieve, saaie en sombere horloges wel een beetje mijn ding zijn :sweat_smile:
Ik bedoel, de Speedmaster is nou ook niet een van de meest vrolijke horloges om te zien en erg conservatief en veilig :rofl: Toch ben ik er onwijs blij mee.

De BB58 is qua design ook heel erg ingetogen en met dat blauw deed ik voor mijn doen heel erg wild :rofl:

1 like

14 likes

Wel een lekkere leegloop zo in het Tudormigo’s gedeelte. :neutral_face:
JuKo die afhaakt, Pasd die aan het upgraden is. :joy:

5 likes

Nee nee… ik kom terug! Ik weet alleen niet wanneer en met welke Tudor :rofl:

7 likes

Die Speedy is wel gewoon belachelijk cool! Niks saai aan.

Ik praat ook makkelijk over de Expl1 maar heb ook met een BB58 en Tank twee van de meest basic bitch horloges, haha. Maar goed, hoef in het dagelijks leven ook niks over de top te dragen

2 likes

Hij is ook wel een echte tudor man, dus hij komt ook nog wel terug :joy:

2 likes

Jah dat moet je idd niet willen :sweat_smile:

1 like

Precies! Ik ben die weg ook gegaan. :nerd_face: Werd er niet gelukkig van. :sweat_smile:

Eens een Tudor man, altijd een Tudor man. :cowboy_hat_face:

10 likes

Verreweg een van de mooiste Rolex horloges ooit gemaakt

2 likes

Heb ook nog wel Rolex op m’n lijstje staan om toe te voegen aan de collectie. Maar kans dat er altijd een tudor in de collectie blijft is groter :sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

Hij komt wel terug.
De Ranger is uiteindelijk toch mooier en fijner en beter.

Moet @pasd nog even ontdekken door dit uitstapje te maken.

11 likes

De Ranger is nog wel het horloge waar ik spijt van de verkoop heb :open_mouth:‍:dash: Tja je kan niet alles houden. Tenminste ik niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Dan gooi ik er wel weer een foto van de LHD in :star_struck:

12 likes