Tudor Only deel IX

Hoe heb je deze gelust?

In dat geval is het ook de mijne. :joy: :ok_hand:

3 likes

Vanaf morgen ook de mijne! :grin:

3 likes

Vorige week in Antwerpen de black bay 36 in het blauw gepast. Dacht altijd dat dit hem ging worden. Maar helaas in het echt voor mijn gevoel wat aan de kleine kant… De 41mm is dam weer te groot!

8 likes

Ik vind hem je wel goed staan!

1 like

Ik vind hem ook goed staan.

Er is nog een 39mm, heb je deze maat al eens geprobeerd?

Oogt voor het mooie net te klein inderdaad. De eerder genoemde 39 mm al om de pols gehad?

Pffff wel een forumsletje aan t worden.
Maar wel een heel mooie :star_struck:

2 likes

Het is echt een kwestie van even wennen hoor.
Ik vindt m je prima staan :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik ben sinds vandaag weer terug bij team Tudor :muscle:t6:

36 likes

Welkom terug! :grin: :v:

De 39 zou je perfect staan denk ik !
Deze net te klein wat mij betreft .

Hahaha we hebben @Tijner nog niet horen roepen.
Maar euh @Wes181 ik heb hem niet aan jou verkocht voor zover ik weet. Hij ligt hier nog keurig in huis :sweat_smile:

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd!!!

1 like

Nee sorry, las het kennelijk verkeerd. Ik heb een zelfde gekocht… Dus niet die van jou, of van die anderen :laughing:

1 like

Mijn beste Tudormigo,

Goede keus!!
Ik wens je er een mooie tijd mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nee wij hebben het hier echt over déze BB58. :grin: :v: Ik was de eerste eigenaar, maar daarna is het een soort FIFer geworden. :joy:

16 likes

Hahaha geen probleem. Ik dacht al, heb ik een of andere schizofrene actie ondergaan? :rofl:

Je gaat vandaag dus ook een BB58 binnen krijgen? Nice!!! Je ligt vast en zeker al op de deurmat te wachten op de postbode :laughing: Of heb je vannacht voor de deur gelegen bij de AD?

1 like

Hij is binnen hoor!

Toch fijn om een horloge binnen te krijgen waarvan de band al op maat is gemaakt :grin:

26 likes