Kanonnen Dan, doe eens normaal met dat ding
Hou hem om de pols en ga aan de Mythos alsjeblieft je geeft ons hartverzakkingen zo
Kanonnen Dan, doe eens normaal met dat ding
Hou hem om de pols en ga aan de Mythos alsjeblieft je geeft ons hartverzakkingen zo
Hij zou in een onoplettend moment maar weggespoeld worden door een golf
Op sommige plekken staat alleen carbon composite en ergens anders weer “With cases made from carbon composite, titanium, and stainless steel”. Misschien is het toch hetzelfde als waar die boten van gemaakt zijn. Ik ben benieuwd hoe scratch resistant het is.
Ik vind het toch best een geslaagde combo. Jammer inderdaad van de 43mm op de chrono. De 42mm FXD daarentegen draagt niet heel groot.
Mooie aanwinst weer
Hahaha valt allemaal wel mee hoor.
De 58 ging ook altijd mee op vakantie en heerlijk de zee in .
Pelagos heeft net weer een lauw badje met baby zeep gekregen en ligt nu te drogen op zijn fleece dekentje @hagermeister
Straks weer de stad in en aan de Mythos Martijn.
In Maastricht vandaag ook even de nieuwe band in handen gehad, voelt erg goed aan en vind de bullet style schakels erg tof
Is dat goed Limburgs voor jubilee of 5-link bracelet? Over welke band hebben we het hier?
Haha ik snap de verwarring, ik bedoel de vorm van de schakels van de band. De ronde stijl in de nieuwe band van tudor wordt ook wel is naar gerefereerd als bullet style schakels. Vaker te vinden op Omega en Breitling, maar ook vroeger wel is op Rolex Jubilee’s.
Hier wat voorbeelden:
“Normale” Rolex Jubilee schakel
Aha… Dank voor de duidelijke uitleg aan de hand van plaatjes… Zo snapt deze newbie weer waarover het gaat!
Koop je een Ranger band,probleem opgelost!
Ik ook. Ik zit inmiddels op het laatste gaatje. Ik wil er eigenlijk geen schakel bij doen. Dus dan maar hopen dat het niet nog warmer wordt
Ai dat is idd wel vervelend. Ik zit in de winter gelukkig op het strakste gaatje. Dus ik kom in de zomer met een stateprikker een heel eind. Daar begin ik al handig in te worden.
Ik dus ook Nu zit ik op het ruimste gaatje. Met dit weer zit het nog net goed, maar als het weer zo 30 graden wordt, dan hang ik hahaha.
Hey! Dat is de mijne
Super maar persoonlijk vind ik de band in aanschaf te veel geld,misschien een keer een gebruikte weten te scoren