Tudor Only deel IX

15 likes

Wat gaat er gebeuren?

Lekkerrrrrr man,fijne tijd nog daar :facepunch:

1 like

Weet iemand wat een rubberen band ongeveer kost? Ik zou er misschien wel een rubberen band bij willen voor de nieuwe black bay.

Ben benieuwd, van Tudor zelf?

1 like

Ik zag zojuist in de Tudoraholics groep deze bronzen BB58 :astonished:

Deze heeft een heel eigen ecosysteem gekregen.

14 likes

Zit je nou in een bmw?:crazy_face:

Gefeliciteerd ehh!

1 like

Haha. Ja ik heb ook “gewoon” een bmw nog voor het gezin :slight_smile:
Niet zo chique als die van jou.
2008 330d. Op leeftijd, maar een fijn werkpaard!
Ik wil hem op enigszins korte termijn vervangen voor een F01/F02 omdat ik toch geen buggy oid meer mee hoef tegenwoordig.

1 like

Ik vind het geweldig dat Dan zijn horloges zo afragt en ze daarna ook nog voor goede prijzen weet te verkopen omdat het zo’n aimabele forumgenoot is. Dikke kudos.

Mocht ik deze ooit kopen van je dan wil ik er in ieder geval een sixpack Mythos bij krijgen.

Maar het moet gezegd worden: de Pelagos hoort zo gedragen te worden :+1::+1::+1:

8 likes

Iedere avond gaat de Pelagos in z’n badje met baby shampoo.
En voor het maken van de foto’s wordt de P39 zachtjes neergelegd hoor .
Maar zwemmen en snorkelen moet gewoon lukken natuurlijk.
Draag m nu 8 maanden non-stop en r zit nog geen krasje op .
Is natuurlijk ook wel te danken aan titanium, lichte lijntjes verdwijnen vanzelf.

4 likes
1 like

13 likes

Je moet er maar van houden, mij niet bellen :face_vomiting::nauseated_face:

2 likes

Oei, daarom geen brons voor mij.

3 likes

Voor mij ook niet. Alhoewel ik brons heel mooi en warm vind, bij mij slaat die patina uiteindelijk ook groen uit. Toen was ik snel klaar met brons haha.

4 likes

Ik krijg spontaan jeuk :flushed:!
Leren band is ook niet fris volgens mij .

2 likes

Het lijkt wel of die langere tijd in een hele vochtige ruimte heeft gelegen. Die lederen band lijkt beschimmeld :nauseated_face:

3 likes

24 likes

Iemand ervaring hoe de fabric strap zich houdt met zwemmen, zon ofwel alle vakantie activiteiten … :palm_tree::sunny:!

Sinds enkele dagen in bezit van bb58 op de stoffen tudor band maar twijfel of deze hiervoor geschikt is of dat ik hem na zomervakantie zo toegetakeld heb dat het er niet meer uit ziet :sunglasses:.

Iemand ervaring hiermee?

16 likes

Ik heb een originele op mijn BB36 en die doorstaat alles. Betere kwaliteit ga je niet snel vinden. Geen zorgen om maken!

2 likes