Tudor Only deel IX

Dat gaat echt prima lukken hoor.
Wel spoelde ik de nato en het horloge altijd af met wat shampoo en laten drogen .
Ook de bezel een paar maal ronddraaien onder de kraan om het zout / chloor er tussen uit te spoelen.

2 likes

Steeds weer een grote blij als ik deze te voorschijn haal. Volgens mij nu dik een jaar in bezit. Tudor heeft later veel moois geintroduceerd, maar de BB58 is voor mij de winnaar.

27 likes

:coffee:

18 likes

10 likes

Pelagos testdag 5 :sweat_drops::swimming_woman::stuck_out_tongue_closed_eyes:

26 likes

Cool!

1 like

Opgevangen bij een S&C dealer dat Van Baal in Nijmegen mogelijk Tudor gaat voeren.

Weet iemand mogelijkerwijs of hier een kern van waarheid in zit?
Aangezien de Pelagos 39 op mijn shortlist van 1 horloge staat, zou ik een Tudor dealership wel toejuichen.

3 likes

Hier op HF kopen… scheelt je hoop knaken :partying_face:

2 likes

Als een een nieuwe is, dan wellicht.

Eerst twee andere horloges verkopen.
Liefst ook hier :joy:

2 likes

Afgelopen herfst zeiden ze dat bij van Baal zelf ook al. Ga ervan uit dat het wel zal kloppen dus.

2 likes

Dit klopt zeker en volgens mij na de zomer de bedoeling om in de winkel te hebben…

1 like

Mooie actiefoto!

1 like

12 likes

Ja die vind ik qua maat mooi vallen. Ben alleen geen fan van de sunburst en jubilee op de nieuwe :frowning:… Het sportieve is er wat af naar mijn mening!

Misschien is het ook wel even wennen. Maar aan de andere kant hoop ik op een gevoel dat het direct een match is om de pols :smiley:.

1 like

Ja dat heb ik ook al ergens gelezen. Dus het zou best kunnen. Want Omega zijn ze wel al kwijt toch?
Pelagos 39 staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik wacht nog op de blauwe. :grin:

3 likes

Blauwe BB58 :large_blue_circle:

36 likes

Hier ook! :blue_heart:

29 likes

33 likes

Dat klopt, vanaf medio september verkopen ze ook Tudor. Sprak een verkoper een paar weken geleden en toen hoorde ik het :smiley:

1 like

Voor de Tudoristi die het leuk vinden… een nieuw artikel over de uurwerken. :ok_hand:

6 likes